Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 7. januar 2011

Din premie?

Gullet var på sin første juletrefest i uken, på jobben min, og nissen hadde med en fin pakke til henne som inneholdt en skjønn bamse. Hun ble forelsket umiddelbart og denne bamseklemmen var virkelig hjertelig!



Hvis du også liker gaver, så må du sjekke om DU en av deltakerne i Nyttårsgavedrysset mitt på Mies Lopper som ikke har valgt premien din enda? For de som ikke var med på nyttårsgavedrysset er det nå et nytt gratislotteri på gang, linken finner du øverst til venstre her på Mies Mirakler. Lykke til!

12 kommentarer:

Anonym sa...

For et nydelig bilde av gullet og bamsen.
Ønsker deg en fin helg.
Klem Mio

Refleksjon på livsvegen sa...

SÅ nydeleg eit bilde av veslegullet..

Eg er heime med sterk forkjøling i dag..
Når eg er i ro er eg nokså bra, men kvar gong eg prøve vere i litt aktivitet hostar eg fælt..

Ha vakker helg!

ps: traff onkel i dag, syns det var gøy eg "kjende" deg.. ;-)

Mimmi sa...

Heisann:)

Herlighet - så nydelig datter du har - ikke rart du kaller henne Gullet:))
- Og bamsen var da en kjempeflott gave - er jo vant til de vanlige godteposene på juletrefest - men dette var noe annet!

(Det du vet: Tror ikke det - var sikkert ikke klar over "majoriteten" - hihi...)

Ha en flott helg!!!

Goklem fra Mimmi:)))

Rødhette sa...

Jøss, jeg hadde ikke fått med meg at jeg hadde vunnet! *spurte til loppene*

Solstrålå sa...

For et nydelig lite Mirakel du har!!!
Så skjønn med bamsen!!
Ønsker deg og dine en deilig helg!!!

Goe klem fra Sol

As sa...

For ei nyyydelig jente=) så flott å gi bamse i slik gave=)

Ønsker deg og dine ei flott helg=)

Unknown sa...

Så hærligt!
Skjønna jentå di :o)

Ein litt forsinka nyttårshilsen og fra meg :o)

Anonym sa...

Nydelig bilde :D
ha en fin dag
/myr

familjen & inredning sa...

Hej Mie!
Länge sedan jag hörde av mig...
Tappade luften, har inte mått så bra ett tag, men nu är jag tillbaka....
Vilken otroligt söt nalle hon fick....
Jag tar gärna de vita söta blommorna....

Kramar Kicki

Annelis hantverk sa...

Så underbart foto på de lyckliga!
Ha det bra!

Lill sa...

Hei snuppa.
Ville bare si at det nå er 50% rabatt på ALT i epla butikken min..det gjelder også engleanhengene mine..
Klemklem

Små og store gleder sa...

Et helt fantastisk herlig bildet - og det søte uttrykket til veslejenta da :)