Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 14. oktober 2016

Yey, det er HELG!

-og for første gang på veldig lenge så har jeg faktisk en helg som jeg kan bruke på akkurat hva jeg vil. Det blir nesten litt rart å kunne ha en jobbefri helg med god samvittighet. Har arbeidet så å si hver eneste helg de siste to årene, og det blir virkelig skjønt å kunne disponere tiden sin som man vil fremover i helgene. Har selvsagt tusen prosjekter på gang som vanlig, nesten vanskelig å bestemme hva jeg skal gå i gang med først.


Kanskje faktisk rydde litt og pynte litt i heimen er veien å gå? Eller ta seg en tur på et av de fine fjellene vi har her i Bergen nå mens det enda er fint vær? Så mange muligheter! Nokså langt oppe på den lange listen min er et skriveprosjekt som jeg har ruget på en stund. Skal bli spennende å få det satt ut i livet etter hvert.

Ønsker hver og en av mine følgere en riktig god helg! Nyt den! 

2 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så kjekt å "sjå" deg igjen. Har tenkt på deg. God helg! Nyt!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Tusen takk! Godt å være tilbake! Har savnet bloggingen mer enn jeg egentlig trodde. Så hyggelig å treffe igjen gamle kjente her :D