Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

mandag 26. september 2011

Blåmandag?

Etter en helg fullstappet av inntrykk er jeg nesten helt zombie på bussen i dag på vei til jobben. Så ser jeg det vakreste lille høstfargede treet stå der midt i øsregnet. En nydelig fargeklatt i alt det fuktige grå som omgir oss nå i høstmåneden.


Så tenker jeg, akkurat sånn var helgens messe for meg. ♥

En av mine favoritter på messen var butikken Lille Rips som ligger i Gågaten i Strandgaten her i Bergen.


Passelig blanding av gammelt og nytt, tøft og søtt.


Nå må intrykkene fordøyes litt, og så kommer det litt mer om messen, og om loppefunn fra Skjold i går. Posesalgets gleder!

8 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Kjempefin messe og veldig koselig å hilse på deg:-)
Og bra at jeg ikke skremte deg fra å ta turen innom loppemarkedet på Skjold:-) Er spent på å se hva du fant.

Ha en fin uke!

Klem

an-magritt sa...

Blåmandager kan også bli fine.
DU er med på å gjøre min mandag så fin.
Godt å ha deg her!!

Smykkas sa...

Jeg skjønner det er mange som har vært på messen, men jeg var opptatt med andre ting. Senest i går var jeg hos en venninne som hadde vært der, og min datter var der lørdag. Det skal bli spennende å se skattene du har fått med deg fra Skjold.

Klem

deconordic sa...

De smykkene var tøffe, Lille Rips hadde veldig mye fint!! God mandag til deg :)

Fabelaktig sa...

Så herlig dere må ha hatt det i helgen :) Tenkte masse på dere.

Fabelaktig start på uken til deg og dine!

Maiaklem

Oliv / Garasjeloftet sa...

Takk for sist :) Veldig kjekt å hilse på deg. Har lagt meg som følger på den koselige bloggen din..

Klem

Inger Johanne sa...

Tusen takk for sist! Alltid koseleg! Ja, ikkje sant Bjørg var fantastisk? Tenk å vere så klok! På det tidspunktet i messa var eg så metta av TING at eg nesten var litt kvalm... Så det var heilt NYDELEG å høyre på henne!

Fin tirsdag til deg!
Klem

Ingvild S L sa...

Lille Rips er en favoritt og har du lagt merke til hvor godt det lukter i butikken? :)