Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

søndag 9. mai 2010

Endelig skikkelig VÅR!



I dag var det endelig 5 herlige timer helt for meg selv hjemme, og den tiden ble blandt annet benyttet til å lakke neglene på tærne og fingrene i sommerlige farger. :) Tåneglene fikk Nr. 170 Depend. En blank litt knall men samtidig dus blågrønn farge som minner meg om sjøen om sommeren når solen speiler seg i den. Fingerneglene fikk Nr. 42 Depend. Lys ferskenbeige og veldig sommerlig den også, litt sukkerspinnfølelse da den er matt men samtidig skimrende. Løftet hele humøret flere hakk!

Etter å ha pyntet undersåttene måtte jeg bare bytte ut mine etterhvert slitne UGG gulltøfler kjøpt hos Brandos med fjorårets på-tampen-av-sesongen-skosalg-ecco sandaler :) Ikke helt tilfeldig at de matcher den nye neglelakken selvsagt. Har dilla på alle nyanser av blågrønt for tiden. Nå håper jeg på fin vår fremover. Fønvinden som pleier å være i mai er visst satt på "kald luft" så langt... men satser på at våren blir til sommer veldig snart!

Ingen kommentarer: