Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

torsdag 13. mai 2010

Uerstattelige venner...



Min egen vri/lett omskrivning av en Facebookstatusmelding som går for tiden. Takknemlig og glad for at jeg har flere sånne venner, de er uerstattelige og HØYT verdsatt :) ♥ Muffinsene på bildet er mine hjemmebakte browniesmuffins, også høyt verdsatt, men i motsetning til vennene kan de lett erstattes ;)

Oppskriften til browniesmuffinsene er som følger:

3 dl sukker og 2 egg mikses
Tilsett 100g smeltet blå soya (jeg bruker melkefritt smør, men erstatt med eget valg)
så blander man inn 2 dl hvetemel, 3 ss bakekakao og 1 ts ekte vaniljesukker.
Stekes i 13 til 15 minutter etter hvor seige man vil ha dem. Jeg får 20 stk og steker i 15 min i min gamle skrapovn. hehe.

Oppskriften fant jeg i sin tid hos Kakemonsen

2 kommentarer:

Sissel sa...

Ja, det er viktig med gode venner, som stiller opp uansett. Og etter som jeg har forstått, så har vi til og med en felles venninne. Ja, verden er ikke stor...

Ha en fin helg og en flott 17. mai

Klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Verden blir mindre og mindre, og Bergen er visst også mindre enn man tror :D Artig! Riktig god 17mai til deg og dine også :) Klem