Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

mandag 26. desember 2011

Gavetips og nyttårslotteri

Gullet fikk seg en ny bestevenn til jul, en myk og god måleorm fra Lamaze.


I høst har barnehagen til Gullet hatt "Lille Larven Aldrimett" som tema, så det var et frydefullt hvin på Gullet når hun fikk denne.


Som man ser på bildene så får den både masse kos og blir pent pakket inn for å få seg en liten blund når leken er over.


En helt super gave til småbarn, den har ulike teksturer, mønstre, farger og lyder gjemt inni de ulike leddene sine, snuten spiller en sang. Den har også målestreker under så man selv kan bruke den i nøden som målebånd, sånt er morsomt!

Lamaze forhandles i de fleste lekebutikker, selv har jeg kjøpt flere babygaver derfra oppigjennom og kan trygt anbefale disse produktene.


Denne søte kålormen har vi fått tilsendt fra Axholm & Co som forhandler Lamaze, og de har også gitt oss en ekstra til å lodde ut på bloggen, så om du har lyst på en sånn, skriv en kommentar og bli med. Link til dette innlegget på din egen blogg eller på Facebook gir et ekstra lodd. Trekkes 1 januar 2012.

18 kommentarer:

ELLEMELL sa...

herlig! lille larven adrimett er en fantastisk historie!

vil gjerne være med på lotteri! har to søte tantebarn som gjerne vil kose emd en sånn:)

klem ellemell

Refleksjon på livsvegen sa...

Å så fin!

Er med, finn alltid nokon som treng ein slik liten venn..

Romjulsklem

Solstrålå sa...

Fortsatt god jul til Mie!
Kosa deg med Gullet!!
Goe varme klem fra Sol

Fabelaktig sa...

Åh så herlig! Vesla di er så nydelig!

Ønsker deg en fortsatt fin romjulstid, kos deg og nyt den med dine.

Stor klem
Maia

Duse Pasteller sa...

Nydelige gullet!
STOR klem til dere alle♥

PS: du er god på rebus..!;)

Katrine Helen sa...

Så herlig at hun har fått noe hun virkelig falt for:) Du har rett i at hun ligner veldig på min på noen bilder. Nydelig jente:)

Lagde et innlegg om nyttårslotteriet ditt:)
http://bellamiogmeg.blogspot.com/2011/12/gavetips-og-nyttarslotteri-fra-mies.html

Ha en fin romjulstid!
klem

vår lille verden sa...

Hei:)Så søt liten frøken med flott leke..Jeg legger meg til som følger og blir gjerne med på lotteriet:)Skal legge til link:)Gledelig jul videre:)klem fra kathrin

Små og store gleder sa...

Hei og God Jul til dere :). For en søt larve og historie om larven som aldri blir mett. Fantastisk herlig sang av lillegull du har lagt ut også. Hun er virkelig en stor sjarmør. Denne herlige fargerike larven med lyder i ville nok blitt en favoritt hos mitt lille rampete snille troll- så jeg vil gjerne være med i trekningen.

Ha en fin dag.

Klem H.

hobbyvimsa sa...

Jeg blir gjerne med:)

Ha en fortsatt fin jul:)

Klem -L-

Trine sa...

Kjempesøt larve.
Jeg er med:)

Karina Kusokk sa...

Den larven var jo supertøff, jeg er med i lotteriet!

Franske drømmer sa...

Så skjønn lillemor er!
Ser veldig fornøyd ut ;-)
Historien om den lille larven aldrimett er veldig skjønn ;)
Nyt romjulsdagene med de vakre små!
Klem klem

Misemor sa...

Så flott larve. Har noen som sikkert ville blitt glad for en slik. Har linket på FB, så jeg håper på ekstra stor vinnersjanse.
Ha en fin romjul videre.
Klem ToneB

Laura sa...

Hei og hopp :) Skåla mi har kommet velberget fram. Tusen hjertelig takk for premien min, koselig!
Ønsker deg ei fortsatt fin romjul og et kjempefint nytt år :) klem

Unknown sa...

så skjønn hun er!
håper du får en finfin nyttårsfeiring! dekk det fineste bordet til deg <3 klem m

deconordic sa...

Lamaze-lekene er helt geniale! De har vi også brukt til våre. Ønsker dere en fin nyttårsfeiering i morgen, og alt godt for det nye året!

Klem

lenapenas-verden sa...

Så fin en blogg. legger meg til som følger her jeg.

Og blir med på utloddingen av ormen. Venter ei lita jente når som helst, så dette hadde jo vært en superfin overasskelse å vinne : )Trekker to lodd. Linker til deg inne hos meg : )

Et godt nyttår ønskes deg!

Pernille Ulrikke sa...

Så gøy, jeg vil gjerne være med! Vi fikk en lamaze leke i en babypakke og det var den første leken som ebba lekte med. Så jeg skulle gjerne hatt en slik til lillemor på 6mnd! :D ;D