Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 23. mars 2012

Påskepynt


Hadde egentlig ikke tenkt å pynte til påske i år, men så kom Gullet hjem med disse to søtnosene fra barnehagen så da ble det litt påskepynt likevel! Karse hører jo påsken til synes jeg.


Og jeg har gjort en byttehandel med Christine som har bloggen Christines lune rede som resulterte i en nyyydelig påskepynt som allerede er hengt opp i lyslykten min ved vinduet. Tusen takk Christine ♥ Om du vil se nærmere på denne pynten og andre fine påsketing hun har laget kan du besøke bloggbutikken hennes Christines skjorerede


Jeg fikk også en annen liten bonuspynt med i pakken, og det er i bruk som bokmerke. Nå har jeg lest to av de 4 bøkene mine i serien "A song of ice and fire" av George R. R. Martin, i helgen er det meldt vakkert solskinnsvær her i Bergen så da blir det nok å ta med seg pledd og nyte lesingen i friluft! -skal også på noen loppemarkeder, det er flust av arrangementer i helgen så rene valgets kval.


Riktig god helg alle dere kjære lesere, håper sola skinner på dere alle i helgen ♥

6 kommentarer:

Pink lady sa...

God helg!

Gleder meg til å se deg i morgen! Kanskje jeg finner frem litt påskepynt før du kommer;)

Klem

deconordic sa...

Den hjemmelagde pynten er jo den aller fineste :)

Klem og god helg!

sisselastrid sa...

Klart ein må pynte til påske når gullet kjem heim med to slike skjønningar :) Gledar meg til å sjå kva Oskar har ordna i barnehagen til oss i år!
Og til å ta fram det dei andre to har laga då dei var yngre ;)
Og kanskje kanskje vi skal ordne noko ilag....

Ha ei super helg - kryssa fingrane for finveir her på vestlandet,
det har vi jammen fortjent :)

Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

For ein koseleg Påskepynt!

God helg klem

Spirea sa...

En stund siden jeg har fått kommentert her hos deg - det er ikke alltid jeg har energien rett og slett ;) Men du så koselig med påskepynt som barna fikser. Det er jo det beste, det! :) Håper du har gode dager - og en strålende helg full av vårstemning! klem :)

Christine sa...

So koselig påskepynt gullet har kome heim med :) E so kjekt når de kjem stolte heim og gjer da de har laga :) Takk for omtale :)

Klem frå Christine