Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

søndag 18. mars 2012

Søndagsloppis


I dag tok besteforeldrene med ungene mine på Akvariet så jeg fikk slappe av litt, og det var ganske deilig etter en hektisk uke og bursdagsfeiring for 9åringen i går. Jeg tok turen til Fyllingsdalen kirke som hadde et lite loppemarked og her er hva dagens 100lapp strakk til:


Første stopp var lekeavdelingen, der fant jeg masse små Little People figurer fra Fisher Price som Gullet samler på. De fleste i finfin stand også.


Pink Panter figur og PEZ-dispenser. Disse blir nok lagt ut i Eplabutikken etterhvert.


Litt duplo fant jeg også, og noen andre småting som saltbøsse til lekekjøkkenet og et lite ekorn.


Retrolotto! Vakler mellom å beholde eller selge...choices choices...


Gøyale badeleker fra Fischer Price! Disse blir nok populære :)



Fin grå løper fra BlackDesign, passer helt perfekt som duk oppå noen lave Billyhyller i stua mi!


En sort og rød pynteløper til å henge på veggen, veldig retro! Den er gammel, antagelig 70talls, og den er til salgs.


Retrostil hjerte, dette selges, siden jeg ikke har noen å dele husarbeidet med! :/


En fantastisk fin vase som passer til feks. rosebuketter, og den matcher den fine hvite tulipanvasen jeg fant hos Fretex tidligere. :) Luv it ♥


En vakker madonnapyntefigur som har plass til telys, kan tenke meg den er fin når lyset skinner i den :)


Artig liten retrostil keramikkblomst til å henge på veggen. Denne kommer jeg til å selge.


To salgsobjekter til, et eple i tre hvor lokket kan tas av, og en søt liten tinnboks.


En søt liten ringholder i porselen som jeg vil selge.


Barnedynetrekk i mintfarge med søte åmer på. Dette er til salgs.


Og til sist, to rammer som jeg har tenkt å male sorte. Tegningene inni selges.



Nå skal resten av kvelden nytes i sofakroken med siste slumpen vin fra helgens flaske og noen kapitler i boken jeg leser for tiden "Clash of kings" Fin ukestart til dere alle ♥

8 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Oj vad mycket fint du har fyndat! Skönt att få lite tid för dig själv och barnen hade säkert jättekul på Akvariet=)

Önskar dig en fin ny vecka!
Klem,
Regina

deconordic sa...

Du er så flink. Det er jo helt unødvendig å kjøpe alt nytt hele tiden. Ønsker deg en fin uke :)

Klem

sisselastrid sa...

Alt du klare å kjøpe for ein 100lapp!!!
Er stadig imponert :)
Akvariet er kjempekjekt -
storegutane og papsen fekk gratisbillettar både
dit og til Vil Vite senteret då vi var innlagt
på barneklinikken med minstemann -
fint avbrekk i laaaange dagar :)

Ha ei super veke!

Klem

ELLEMELL sa...

blir alltid så imponert over hva du klarer og få ut av en hundrelapp!

og herregud for et kakebord under her.... DEsn stjernekaken så faktisk skikkelig profft ut! selv om jeg hører dine ord om at den avr enkel... skal jeg jammen gjøre en gang:)
pepperkakeformer kan jo man bruke til det meste!

også vant jeg også?! jeg er heldig idag jeg da:)

litt lite aktivitet på bloggen min for tiden... komme forhåpentligvis litt sterkere tilbake:)
håper du har det fint:)
klem ellemell

Fabelaktig sa...

Skal si du klarer å strekke en hundrelapp :)

Jeg er så lei for at jeg ikke har fått besøkt deg før nå, døgnet skulle hatt flere timer! Jeg håper du har hatt en finfin start på uken, kjære!

Gode klemmer& fine tanker

Marianne With Nor sa...

Jøss du er virkelig GOD! Eg MÅ ha deg med på kyrkjetorget for å lære meg nokre triks altså. Garasjesalg kjem eg GJERNE på!! Når då? vi er vekke i slutten av juli veit eg.

Pilatesball ja... kanskje eg skulle prøvd det? Men litt seint kanskje, 5 veker att... Kan no sjekke pris og sånn då. Takk for tips!!

Ønsker deg ein fin kveld!

Klem Marianne

Brit Strikkenerd sa...

" hjertesukk" for noen flotte funn for en 100 lapp - det er det man kaller loppelykke:)

Anette sa...

Hva du klarer å få ut av en 100-lapp... Helt imponerende!!! Og du.. Jeg vil svært gjerne ha det hjerteskiltet med husarbeidet... Sender deg en mld ;)