Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

tirsdag 6. mars 2012

Byggmester tester StarWars LEGO


Skolegutten (veldig snart 9 år, det telles ned dager til bursdagen...) ble helt over seg av fryd når det kom en stor pakke med StarWarsLego i posten fra ToysRUs som han skulle få lov til å teste.


Pakken han fikk er Anakin Skywalker og Sebulba sine podracere. StarWarsLEGO sett nr. 7962.



Det består av 808 biter og det tok flere timer å bygge settet.


Anakin sin podracer ble først ferdig. Den vesle figuren har 2 ansikter, et til å bruke når han er i podraceren, og ett "vanlig" fjes.


Skolegutten var veldig stolt av at han klarte å bygge hele settet helt alene, det er beregnet for alderen 9-14 år og har mange fine detaljer.


En meget stolt gutt med begge byggverkene sine. Ble jammen imponert over tålmodigheten hans, det var en stor jobb men han klarte det! Flinke gutten min ♥


Sebulba sin podracer, masse flotte detaljer, og en veldig spesiell minifigur.


Settet kan kjøpes hos ToysRUs som har mange flotte StarWarsLEGO byggesett, sist vi var der i vinterferien hadde de også noen kjempefine gratis plakater som vi fikk med oss hjem, verdt å sjekke ut hos din lokale ToysRUs.



Om du har noen barn som elsker StarWars like mye som mine, så meld deg på i Gavedrysset mitt, der kan dere vinne et tøft lasersverd, og en ObiWanKenobi figur med romskip. Påmelding frem til kl. 21 den 17 mars.


Jenter liker også StarWars! -Gullet sniker seg til å låne Darth Vadermasken og lasersverdet til storebror mens han er på skolen...

2 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Gullet er herlig! kan se for meg de lure smilet hennes bak masken!

klem

Mi familia sa...

De er mine favoritter Star Wars Lego flyet! De er så kule. Å ja ungene mine digger de også... hehehe..

Klem,
Vicky