Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

tirsdag 6. mars 2012

Byggmester tester StarWars LEGO


Skolegutten (veldig snart 9 år, det telles ned dager til bursdagen...) ble helt over seg av fryd når det kom en stor pakke med StarWarsLego i posten fra ToysRUs som han skulle få lov til å teste.


Pakken han fikk er Anakin Skywalker og Sebulba sine podracere. StarWarsLEGO sett nr. 7962.



Det består av 808 biter og det tok flere timer å bygge settet.


Anakin sin podracer ble først ferdig. Den vesle figuren har 2 ansikter, et til å bruke når han er i podraceren, og ett "vanlig" fjes.


Skolegutten var veldig stolt av at han klarte å bygge hele settet helt alene, det er beregnet for alderen 9-14 år og har mange fine detaljer.


En meget stolt gutt med begge byggverkene sine. Ble jammen imponert over tålmodigheten hans, det var en stor jobb men han klarte det! Flinke gutten min ♥


Sebulba sin podracer, masse flotte detaljer, og en veldig spesiell minifigur.


Settet kan kjøpes hos ToysRUs som har mange flotte StarWarsLEGO byggesett, sist vi var der i vinterferien hadde de også noen kjempefine gratis plakater som vi fikk med oss hjem, verdt å sjekke ut hos din lokale ToysRUs.



Om du har noen barn som elsker StarWars like mye som mine, så meld deg på i Gavedrysset mitt, der kan dere vinne et tøft lasersverd, og en ObiWanKenobi figur med romskip. Påmelding frem til kl. 21 den 17 mars.


Jenter liker også StarWars! -Gullet sniker seg til å låne Darth Vadermasken og lasersverdet til storebror mens han er på skolen...

2 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Gullet er herlig! kan se for meg de lure smilet hennes bak masken!

klem

Unknown sa...

De er mine favoritter Star Wars Lego flyet! De er så kule. Å ja ungene mine digger de også... hehehe..

Klem,
Vicky