Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

mandag 6. februar 2012

Gavedryss med trekning 17 mars - er avsluttet

Over 100 følgere på Facebooksiden, over 200 følgere her på bloggen og over 49.000 besøkende, det er definitivt på tide med et GAVEDRYSS igjen her hos meg.


Denne gangen vil jeg gjerne at de som deltar skriver i kommentaren hvilke premier de ønsker å være med på trekningen av, for da trekker jeg kun blandt de som vil ha de enkelte premiene. Om du ønsker deg alle trenger du ikke å skrive noe, da er du med på alle. Linker du til gavedryssinnlegget på bloggen din får du 2 ekstra lodd. (Om du ikke har blogg kan du dele link på Facebook.)

Jeg trekker 2 egne premier for følgere på Facebook og bloggen, er du med begge stedene får du dobbel sjanse der, og er du følger av bruktbloggen min Mies Lopper får du også et ekstra lodd. De premiene kommer det informasjon om senere, foreløbig er de hemmelige!

NB! Om du ikke har egen blogg, husk å skrive e-postadressen din i kommentaren.

Her er de foreløbige premiene, flere kommer! Om DU har butikk eller lager ting og vil sponse premie, så send meg en e-post: miesmirakler@gmail.com

♥ Babyleke 0-24 mnd Øyestikkeren Freddie gitt av Lamaze
♥ STARWARS Ultimate force tech lyssverd gitt av ToysRUs
♥ Alfabetplakat gitt av Snøstorm
♥ To kort med konvolutter gitt av Snøstorm
♥ STARWARS Naboo Royal fighter og ObiWanKanobi gitt av ToysRUs
♥ Vakre Swarovskikrystalløredobber fra Maligima Titt gjerne innom bloggen hennes.
♥ 2 supersøte små BLAFRE bokser
♥ Sopp nydelig nål fra almapalma
♥ "Farlig katt" metallskilt
♥ Søt liten pung fra Indiska
♥ 2 nydelige rosa telysestaker fra -nille
♥ 3 herlige uglenett fra -nille
♥ Sort kattepung
♥ Duftpose med Linjekonvall
♥ 3 herlige såper gitt av Thora

Påmelding frem til kl. 21.00 den 17 mars 2012































Lykke til ♥

92 kommentarer:

Unknown sa...

Heihei:)
Gratulerer med mange treff:)
Jeg blir gjerne med og kjemper om de søte Blafre boksene jeg ♥

Klem Line

Sandra sa...

Gratulerer=) Jeg vil gjerne være med i trekningen på boksene og såpene=)

Ha en fin uke;)

ELLEMELL sa...

gratulerer med økende tall Mie:)
Er så gøy og se når det bare øker og øker!

Jeg vil gjerne være med i kampen om blafreboksene.. Så kan jeg kanskje bli bedre på matpakkesmøring til meg selv...:)

ha en fin ukestart!
klem ellemell

Små og store gleder sa...

Gratulerer med økende tall.
Jeg vil også gjerne være med i trekningen på de søte blafreboksene og såpene.

Ha en fin kveld.

Klem

Snekkerfrue sa...

Så gøy med gavedryss! Jeg vil være med i trekningen på blafreboksene, de var jo sjønne!:D Herlig blogg du har!! Klem!:)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Jeg vil også vinne de søte boksene ;)
Gratulerer med fiine tall!!

Fin kveld ønskes til deg!
Klem fra Stine

Anonym sa...

Hei du!

Åh, de søte Blafre boksene
kunne jeg tenke meg! :)

Klem fra Ida
:)

Thora sa...

Gratulerer med kjempe flotte besøkstall på bloggen din. Det betyr jo at du ar en popp blogg og FB side :-)) Jeg vil veldig gjerne være med, og som de andre likte jeg veldig godt blafreboksene men jeg vil så klart være med på trekning av alt ( minus såpene da) :-)) Hvor mange lodd jeg kan få må du finne ut av, jeg følger deg både her og der, og eg skal linke både her og der :-)) Nå skal jeg sende deg PIF pakken din denne uken, pluss noe du kan ha til premier :-) Stor klem Thora.

Unknown sa...

Jeg er med. :-)
Full pakke. Linker, følger og deler. :-)

Og tusen takk for supert poltips. ;-)

Anonym sa...

Hei.
Jeg deltar:) Likte godt blafreboksene:)

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Hei igjen!!
Ja, det stemmer, det er muffinsstativ!! Fint, ikke sant?? Digger det :)
Litt annerledes enn de i "sølv" som absolutt "alle" har ;)

KLEM til deg

Kaylovesvintage sa...

oh the bag is so pretty

Mor Inger`s hus sa...

Heisann.

Aller først - tusen takk for hyggelig hilsen på min blogg. Er give away hos meg også som du kan være med på :)

Jeg tar full loddpakke :) og skulle jeg være heldig ønsker jeg ugleveska el. såpe.
Nå over til Mies Lopper.

Klem Inger

sisselastrid sa...

Tar full pott :)
Om eg skulle vere heldig så ønske eg meg skiltet med "Farlig katt" - noke som passar utrulig godt her heime med meg :))))

Takk for alle skjønne kommentara på begge bloggane mine! Va så gla når eg fant deg på facebook også :)

Klem frå Sissel Astrid

Fruehuset sa...

Så gøy! Gratulerer:))

Eg tar gjerne lodd på Blafre boksene og såpene frå Thora.

God mandagskveld:)

Lill sa...

Gratulerer så masse med så mange besøkende samt følgere:)
Jeg vil gjerne være med..å vinne alt unntatt øredobbene jeg har sponset:)

tar 2 lodd:)

ha en flott dag
klem fra Lill

La luz del norte sa...

Jeg er gjerne med! Vil gjerne være med i Blafreboks-trekningen, jeg!

Christine sa...

Hei på du!!

Eg er gjerne med! Eg legg give away innlegget på bloggen, og e følger. Ser mange ønske seg blafre boksane, og da gjer eg og :)

Klem frå Christine

Tina sa...

Fine gaver :) 2 lodd på meg :) Ha en fin dag

ragna_marie sa...

Hej på dig!
Kanonfin blogg du har, och underbar Give Away....
har blivit följare av bägge dina bloggar och gillat och delat på fb, (Marie L-m)
Så 3 lotter minst... blev lite osäker nu.
Hoppas i alla fall på turen, och vill jättegärna vinna telysestakerna!
Ha det så gott önskar Marie, utan blogg
ragna_marie@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

S¨mange flotte premier ♥ Jeg prøver gjerne lykken, og er gjerne med i alle trekningene.Tar 3 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/02/gavedryss-hos-mies-mirakler.html

Ha en super uke videre!

Klem

Tonje sa...

Så spennende! Jeg vil gjerne være med på trekningen om Blafre boksene og uglenettet :) Jeg er forøvrig følger her på bloggen ;-) Klem fra Tonje

Laila sa...

Gratulerer med flotte tall :-) Jeg vil gjerne være med i trekningen om Blafre boksene!
Laila

Hilde sa...

Kjempespennende. Gratulerer med så mange besøkende og følgere.
Jeg linker fra bloggen min og legger meg som følger både her og på facebook.

Anonym sa...

Jeg synes BLAFRE-boksene er sååå søte!! :)
Sigrid (finner meg på facebook;))

Refleksjon på livsvegen sa...

Alt utanom øyredobbar (har ikkje hol i øyrene, men fine er dei og ikkje Farleg katt skilt (har ikkje katt, men stilig er det)

Så masse flott!!!
Ser der finst fleire namnesøstre ;-)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Hei! Så mye fin man kan vinne! Jeg blir selvsagt med å feirer deg!
Håper jeg fikk til å lik edeg på FB ;) SKjønner meg ikk ehelt på den enda.
Blir nok med i den gjeve trekningen om Blafreboksene jeg. SYntes de var så søte!!

Klem

Randi sa...

Gratulerer med mange treff:) Jeg er gjerne med i trekningen om de flotte premiene, prøver lykken med 3 lodd. Ha en fin lørdagskveld!
Randi:)

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott!:)
Hälsningar Caroline i Sverige
vitabergenserik@hotmail.com

Christine sa...

Heisann=)
Trekker gjerne noen lykkelodd på det "Farlig Katt"-skiltet! Så det på en husvegg for halvannet år siden, og har hatt lyst på det siden!!
Har linket til gavedrysset på bloggen min, og er følger.
Så håper jeg på litt vinnerlykke, siden påmeldingsfristen(eventuelt trekning) er på bursdagen mine:D

Ønsker deg en flott helg!
Klem fra Christine

Anonym sa...

Är gärna med=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Lillis verden sa...

Hei :) Jeg er med som følger, linker og med på mies lopper, så da blir det vel 4 lodd (?) hvis jeg skjønte alt rett :) Jeg synes du har så mye moro at jeg er med på alle trekningene dine jeg, men holder et ekstra kryss på fingrene når det kommer til star wars, bokser og øredobber :)

Monica Aho sa...

En liten hilsen på lørdagskvelden;) Ønsker å delta i trekningen, og vil delta på :toys are us, blafre, telysestaker fra Nille, såper;) Lykke til, alle sammen!

Unknown sa...

Ååååh, så masse flott!!
Eg vil gjerne ha ALT eg, tihi :o)

heidi sa...

Så mye fint!! Jeg er med på alt jeg. Et lodd!!!

Trine sa...

Så fine premier.
Med på alt jeg og:)

Bustenellik sa...

Så masse flott! Og gratulerer med tallene :-)
Jeg blir med i trekningen av
- alfabetplakaten
- blafreboksene
- farlig katt
- duftpose
- handlenett
Her linket på blogg og Facebook, og er følger på blogg og Facebook :-)

VeroNot sa...

Jeg følger her og på FB , linker på bloggen min, følger Mies lopper.
Har falt ut av tellingen på lodd...hehe..Håper du har kontroll!
Ha en god natt!

Signe sa...

Jeg føger på FB og blir gjerne med!!
Om jeg skulle vær eheldig å vinne ønsker jeg meg Blafrebokser, "Farlig Katt" skilt, Uglenett eller såper :-O
Det var så mye fint! :)
(signe@epost.no)

Marianne With Nor sa...

Åh så mange fine premier (vil vinne alt hihi).
Liker deg på fjesboka og linker.

Klem klem

Wildflower sa...

Gratulerer så masse med så mange besøkende samt følgere:)
Jeg følger her og på FB , linker på bloggen min, følger Mies lopper.
Så mye fint!! Jeg er med på alt jeg.
Klem frå Wildflower

En rosa fugl sa...

Åh! Blafreboksene og uglenett. Gliste da jeg så de! Fine! :D

Helene Orskaug sa...

Gratulerer med de flotte tallene på den fine bloggen din:o)
Jeg blir med - onsker meg, boksene, øredobber, såpene og lyslyktene fra nille:o)

Jeg linker, så det blir 3 lodd!

Velkommen til å linke din Giveaway på egen side hos meg:

http://helenesblogadresseat.blogspot.com/p/link-din-giveaway-her.html

Heleneklem:o)

Fra huset i svingen sa...

Så fin give away :-D
Klart jeg vil være med på trekning av snøstorm produkter, swarovskiøredobber, balfrebokser, duftpose med liljekonvall og såper...
Litt usikker på hvor mange lodd det blei, men linker og følger bloggen din ;)

Klem Karianne

Mandelhjärta sa...

Gratulerer! :)
Jeg prøver gjerne lykken i ditt gavedryss. Om jeg skulle vinne ønsker jeg å være med i trekningen av dette: Blafre-boksene, lykter fra -nille, duftposen og såpene.
Har linket på min blogg og er følger av dine blogger.
Jeg har en liten utloddning hos meg, kom gjerne innom.
Ha en fin helg! :)

Wenche sa...

Spennende candy, har lagt meg til som følger og linket fra bloggen min :-)

Lindas Lille Leilighet sa...

Jeg tar 1 lite lodd jeg da:D Kjemper villig om alle jeg;)

Tone, mitt dilldall sa...

Jeg melder meg på i trekningen om alfabettavlen. Den var nydelig!! :) :)

LikeBree sa...

Jeg følger her og på FB, samt Mies Lopper :-)
Jeg har desuden delt på FB, Zania Kaas

http://likebree.kaashalvorsen.dk/

Jeg er vild med Blafre boksene :-)

Malin sa...

Fin blogg og fine premier!
Malin.smage@hotmail.com

Fra huset i svingen sa...

Har en gutt som helt sikkert hadde likt starwars produktene, så vil gjerne være med i trekningen om de også ;)

Hegeslilleboble sa...

Gratulerer så mye!!! Flotte tall!
Finfine premier du har, jeg er egentlig interessert i alt :). Men tror det lyssverdet hadde vært en vinner her i gården, har en som blir 5 år 1 april. Hadde vært midt i blinken til ham :). Men sier ikke nei takk til noe av det andre flotte altså ;). Ha en strålende helg!

Britt sa...

Jeg vil gjerne være med, er interessert i alt:) Lager link på bloggen min.

Klem fra Britt

Bondekåna sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen :) Mange fine premier!!
Linker på bloggen :)

God helg ønskes deg!

Klem Bondekåna

sa...

Hei, jeg er følger, liker på face, linker så aner ikke hvor mange lodd jeg tar men det vet vel du :)
Ønsker deg og dine søte små en god helg!
Klem Anette

mormormonashjørne sa...

Det var mange fine premier. Vil gjerne være med på trekning av de fine boksene. Tenk å kunne gi de til barnebarnet mitt. Da hadde hun hatt verdens flotteste matboks.

Ha en fin søndag.

Nennes sa...

Likte så mye, nettet med uglen på , te lyseholderen og katteskiltet...
:)


Follow your heart and your dreams will come true!

Bustenellik sa...

Kaster meg også med i kampen om Lamaze-leka :-)

lenapenas-verden sa...

Blir gjerne med i kampen om lamaze leken eller blafreboksene eller øredobbene..maaaange fine premier da : )

Trollmora sa...

Æ e med på alt!! :)
Linker deg på bloggen! :)

Anonym sa...

Prøver lykken med 1 lodd.
Vil gjerne vinne boksene, lamaze leken eller nettet

Martine
martine@readentertainment.no

Anonym sa...

Hei :)
Jeg vil gjerne være med på 1 lodd, kunne tenkt meg å være med i trekningen av leke fra Lamaze og Star Wars lekene :)
-Helene-
riola@live.no

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med på gavedrysset ditt:) Liker på facebook.

snefrid1@msn.com

Marianne Normann sa...

Hei og gratulerer med fine tall :)
Ønsker å være med i trekningen av
- Babyleke 0-24 mnd Øyestikkeren Freddie
- Søt liten pung fra Indiska
- Duftpose med Linjekonvall

nanne1000@hotmail.com

Anonym sa...

Hei!
Jeg tar 1 lodd
Kan man være med i trekningen av flere ting?
I så fall må det bli denne rekkefølgen:
1) Farlig katt skiltet
2) Sort kattepung
3) Uglenett
4) Naboo fighter
5) Lamaze leke
6) Lysestaker

i_sen3@yahoo.no

Anonym sa...

Ønskelisten!

ToysRus-premiene! (Star Wars!)
Kattepungen
De flotte boksene!
Lamazebien!
Såpene/duftposen

Rekkefølgen her? Umulig å sette opp, smil!
Facebookfan og har delt Gavedrysslinken til egen facebook fra din....


Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Ragnhild sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen på lamaze - leken.

Anonym sa...

Med snart nytt barnebarn og en på 3 år så trenger jeg ikke velge - alt er velkommen:-)

marlbak@online.no

nattugglan sa...

Hej.. va många fina saker.. jag har svårt att välja,,men väskan med ugglan va fin, likaså örhängena el tvålen.. jag länkar från min blogg o blir följare.. kanske är det 3 lotter då?...

Anonym sa...

Knalle premier du har.
Og en knall side, også.
Er med på
♥ Babyleke 0-24 mnd Øyestikkeren Freddie gitt av Lamaze
♥ STARWARS Ultimate force tech lyssverd gitt av ToysRUs

tomabjer@online.no

Charlotte sa...

Flotte premier da!
Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen om farlig katt skiltet og starwars tingene:) Klem Charlotte

Linda sa...

Så mange flotte ting til gavedrysset ditt! :) Jeg blir veldig gjerne med. Har blitt følger av bloggen din på facebook, og følger av bruktbloggen din. Har skrevet innlegg her: http://heltlindz.blogg.no/1330556422_konkurranser_jeg_er_m.html

linda_nysveen@hotmail.com

Wonderland4Three.blogg.no sa...

●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

Mange flotte ting her ^^
Men vil gjerne ha en til vesla mi, så det må bli øyenstikkeren ^^
Tror det er noe hun hadde villa hatt ja :)

●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
Veldig fin blogg ^^
●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

charlotte_kolnes@hotmail.com

Tina sa...

Ønsker meg alle premiene :D mye fint!

tina.sves@gmail.com

Kaja sa...

Masse fine premier! Jeg vil gjerne være med i trekningen av blafreboksene og babyleken! Har linket fra bloggen min :)
God helg!
Hilsen Kaja

toves sammensurium sa...

Ja dette var et flott premiedryss!!! Må rett og slett prøve lykken...deltar med to lodd,kryssede fingre og tær og vinner meget gjerne lyssverdet som min sønn Linus ønsker seg mer enn noe annet på denne jord!!!!:)
Lykke til alle sammen:)
Toveklem:)

Anonym sa...

*Lise*

prøver lykken :)

kunne tenke meg de søte blafre boksene, lamaze leken eller farlig katt skilt :O)


lise_holmedal@hotmail.com

Vigdis sa...

Heihei!
Gratulerer med høye tall :)

Jeg er gjerne med i trekningen av:
♥ Alfabetplakat gitt av Snøstorm
♥ To kort med konvolutter gitt av Snøstorm
♥ Vakre Swarovskikrystalløredobber fra Maligima
♥ 2 supersøte små BLAFRE bokser
♥ Sopp nydelig nål fra almapalma
♥ 3 herlige uglenett fra -nille
♥ Duftpose med Linjekonvall
♥ 3 herlige såper gitt av Thora

Fru Holt sa...

Jeg slenger meg med i kampen om blafreboksene:) De var så søte.
Vil også konkurere om alfabetplakaten, lamazeleken og "farlig katt" skiltet!
Legger meg til som følger også!
( Koselig hvis du blir meg på min giveaway også!)

Anonym sa...

Gratulerer med så mange lesere!
Carina (cstens@frisurf.no)

Anonym sa...

Kunne godt tenke meg Babyleke 0-24 mnd Øyestikkeren Freddie gitt av Lamaze :) Venter ei lita jenta om 3 mnd som sikkert synes denne vil være interesant etterhert :)
Elise (tigerjente87(att)hotmail.com)

inga sa...

Thank you for the chance at your fabulous candy.
I like all:)
hugs,
Gerda

Tonje sa...

Jeg har kommentert her allerede, men vil gjerne melde meg på i trekningen om alfabetplakaten også! :-) Klem fra Tonje

Susanne sa...

Jeg er gjerne med i denne flotte trekningen :)
Ønsker meg lamaze leken til mine 2 søte små. Lillegutt er snart en uke gammel, og jenta mi er 16 måneder.. Så denne hadde de likt :-)
Liker på FB, og er følger her hos deg. Har også linket med bilde på bloggen min!
Hilsen Mamma Susanne

Helene sa...

Hei!

Jeg linker fra facebook og følger deg her på bloggen, så da blir det vel 3 lodd? :)
Jeg ønsker å vinne blafre-boksene eller såpestykkene :)

klem fra Helene

Anonym sa...

Heisann!
Tre lodd på meg! Liker på face - og delt link der. Følger på denne bloggen og bruktbutikken din! Vil være med på alt :)
Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

Cathrine sa...

Jeg er med, 1 lodd på meg!:)
bergecathrine@hotmail.com

hejsa80 sa...

Jeg vil gjerne være med på alt :) Liker på facebook og følger begge blogger

Mvh
Hege

hege_boe@hotmail.com

Inspirert sa...

Hei, jeg blir gjerne med på trekningen. Er følger på facebook og bloggen :-) Therese

Эля-elka sa...

Приятно познакомиться! У вас интересный блог!
Я еще не опоздала на конфетку? Спасибо за шанс! Ссылочка на правой боковой панеле: http://elarama.blogspot.com/

Anonym sa...

Hei

Oldefar vil gjerne være med. Her ønsker gutta seg star wars lekene, så nå krysser vi fingrene

Har delt linken på facebook

God helg

Mvh
Sigfred
sigfred@live.no

miramira123 sa...

Ser ut som jeg er kommet for sent på denne også.
Det er ikke den første i kveld.
Ville så gjerne vinne Star Wars-lekene til mine 2 små barnebarn.
Hvis jeg ikke er for sen, så ønsker jeg selvfølgelig å delta.

Mvh. Guri Marie Kristoffersen
guri_marie.kristoffersen@getmail.no