Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

lørdag 18. februar 2012

Star Wars premie til gavedrysset


Episode 1 av StarWars har nylig hatt premiere i 3D, og Skolegutten og jeg har selvsagt fått den med oss. Fantastisk gøy, gleder oss allerede til neste kapittel. Vi har sett alle episodene utallige ganger, men det er alltid ekstra stas å se dem i 3D, og før sønnen min, å få se dem på STORT lerret og ikke bare på TV.


I forbindelse med relanseringen av Episode 1 har ToysRUs en stor kampanje med masse fine STARWARS produkter, flere nye kule STARWARS LEGO sett og andre kule StarWars effekter blandt annet selger de denne kule actionfiguren av ObiWanKanobi med et romskip, lasersverd og et spillkort.


Denne kan ditt barn vinne om du er med i mitt GAVEDRYSS som har trekning 17 mars. Leken er gitt av ToysRUs.


I disse karnevalstider har de også mange fine StarWars kostymer å velge i, eller du kan lage dine egne med disse tipsene...



NB! I morgen presenterer jeg to nye gavedrysspremier fra fine Snøstorm! Så følg med ;)


2 kommentarer:

Lillis verden sa...

Ooh - stilig med star wars i gavedrysset (skynder meg inn og ser om jeg har lagt inn aksjer i gavedrysset ditt jeg) kikk innom siden min i dag og følg link til ny spennende bruktbtikk her ute by the way ;) Ha en suuper helg :)

Fabelaktig sa...

Så gøy at han liker SW! Jeg elsker det!

Fineste helgen til deg! Nyt den og kos deg masse:) Jeg skal bake fastelavensboller i morgen *kos*

Smil og klem