Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

søndag 19. februar 2012

Snøstormpremier og fine tøfler



Måtte le når Gullet som til vanlig helst vil gå barfot og hvertfall ikke med tøfler i dag ropte jublende glad når hun fant penskoene sine: "ÅååååÅH DER var tøflene mine!!!" så satte hun seg rett ned og tok dem på. Herlig!

(kjolen er et bruktfunn, MeMini by Kristine Vikse, blomstrete strømpebukser 20 kr på salg på H&M)

Det kommer stadig flere premier til Gavedrysset mitt og nå gir jeg bort en kjempesøt alfabetplakat og to skjønne kort med konvolutter fra Snøstorm.

NB! Om du har meldt deg på men ikke skrevet at du vil være med på trekning av alle premiene, bruk "svar" funksjonen under din egen kommentar når det kommer flere premier du kan tenke deg å være med på trekningen av.


Én vinner plakaten og en annen vinner de to kortene. Gavene er gitt av Snøstorm. Tusen takk ♥


Ønsker dere alle en herlig fastelavenssøndag! Hos oss blir det forsinket morsdagsfeiring i dag siden ungene var borte forrige helg, godt å ha en rolig fin søndag sammen alle tre, nå er formen min heldigvis bedre igjen så satser på en effektiv siste arbeidsuke før vinterferien!

4 kommentarer:

Lidyll sa...

Herlig!
.....den nydelige lille gulljenta, med gull"tøflene"! Hvor sjarmerende er ikke det liksom!?*smile*

...det var dagens sjarmtroll for meg!*hihi*
Ønsker deg og dine en herlig fastelavenssøndag!

Klem til deg

Fabelaktig sa...

Snøstorm har så mye kult :)

Søteste Gullet! Hun kunne vært min guddatter, tøfler er noen tull men stilletter derimot *knisÆ

Fineste fastelavenssøndagen til deg og dine,
her er deigen satt og en deilig slafesøndag i sikte - jubi!
*smiler*

Unknown sa...

Godt å hørra at det ikkje barra e hos meg det ser sånt ut når kreativiteten tar overhånd :o) Du e nå alltid så støttande og oppmuntrande snuppa. Du gjørr meg glad.
Nå har eg kost meg her inne hos deg. Godt å værr tebake :o)

Eg må visst leite meg fram te det gavedrysset ditt og ser eg ;o)
Ha ei storveis søndag!

Camilla sa...

Åh, gullsko funker jo utmerket som tøfler! Små prinsesser er så fine! Min prinsesse er sakte på vei ut av rosazonen og har plutselig blitt veldig glad i svart (!!). Men har ymse tilbakefall når hun kommer over noe veldig fint i rosa da altså. Gull er fortsatt en favoritt alikevel.. Hun ville en periode male hele rommet i gull og sjokkrosa, kremt.. Smakfult! :D Stas å se tingene mine på bloggen din, hihi!