Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

tirsdag 14. februar 2012

Kjærlighet ♥

14 februar er Alle hjerters dag. I den anledning har jeg laget et board som heter "Love" på Pinterest. Ta en titt for litt kjærlig inspirasjon :)


I år feires Valentindagen sammen med barna, så ikke mye romantikk, blomster og sjokolade på meg, eller...litt sjokolade har vi nok -og masse kjærlighet ♥

Kanskje en romantisk feiring neste år om jeg er så heldig at "Mirakelmannen" åpenbarer seg i løpet av dette året. Kjærlighet oppstår som regel når man minst venter det ;)


Kilder til bildene er linket ved hvert enkelt bilde på Pinterest.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Kose deg mye med dine fine barn!

Katrine Helen sa...

Happy valentines day! kos deg med dine vakre barn:)
Her feires det uten mann og barn, men trøster meg med sjokolade og en god film;)
klem

Anonym sa...

Kose deg i dag, søta!

Stor klem

sisselastrid sa...

Kos deg på Valentines dag :)
Ikkje så mykje blomster og romantikk her heller,
for denne dagen feirar vi ikkje så hardt...
Men blomstrane frå morsdagen står like fint endå ;)

Ha ein fin dag!

Klem

Ingvild S L sa...

Ja, det gjør det! Jeg traff min kjære 10 dager etter det ble slutt med min forrige. Og jeg har aldri tvilt et sekund på at dette er helt rett for meg.

Mie fra Mies Mirakler sa...

Fantastisk ♥ Jeg har ventet i 4 år nå, så plutselig er han nok her ;) *♥*

Anne Lise Johnsen sa...

Finfin dag te dæ :)

ELLEMELL sa...

så utrolig gøy det siste bildet der var... og på norsk hadde det jo blitt ennå bedre:)

ja, kanskje vi får oss hver vår mann til neste år. Blir spennnende og se:)
klem ellemell