Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

torsdag 2. februar 2012

Vårlig vegg - NIB utfordring


Med dette bildet deltar jeg i NIB sin utfordring "Vårlig vegg" som har tema Smartpanel.


Jeg har ikke smartpanel, men deltar med et bilde av pynten på min nyopphengte bildelist som henger i stuen.


Dette herlige bildet malte sønnen min i barnehagen i 2007, og det helgrønne bildet malte datteren min i 2010.


Bildelisten har tidligere fungert som skohylle, derfor har et av mine yndlingspar med sko og en liten matchende pengepung fått lov å henge til pynt sammen med barnas fargesprakende kunstverk. Liker interiørgjenstander som kan ha flere bruksområder!

3 kommentarer:

Tine i Rosablokken sa...

Barnebilder er bare helt fantastiske! så klare og fine farger :)

Unknown sa...

skjønne barnebilder!
og fargene er fine og vårlige :)

Lillekatt sa...

Vårfarger! Herlig!