Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

onsdag 15. februar 2012

Øyeblikk fotoutfordring 15 februar


Kjærlighet er en trygg storebrorhånd å holde i når veien blir glatt...
-og kjærlighet er å ha en gledesspredende fargeklatt av en lillesøster når dagen er grå!



Kjærlighet er tema for Øyeblikks fotokonkurranse 15 februar, og jeg deltar med dette bildet av mine to håpefulle.


Klikk på logoen for å se de andre bidragene i konkurransen.

11 kommentarer:

øyeblikk.net sa...

Mie du Mie!! Det er så koselig at du alltid er med og deltar :) Er herlig bilde!
Klemmer fra Øyeblikkjentene

Med kjæleik til livet sa...

så koselig bilde ;)

monikaklemma

Duse Pasteller sa...

Herlig bilde!! Søskenkjærligheten er en fin ting!
Klemklem:)

Tove `blogg verden sa...

Ekte kjærlighet ja :) Og helt naturlig <3
klem Tove

Huldra sa...

Herlige gullene sine det. :)
Måtte bli med igjen jeg også, og da kan du vel gjette hvem som er med på mitt bidrag.. ;)

Hehe.. Ja hadde det blitt en date med den godeste vokalisten, hadde jeg ihvertfall blitt klam i hendene og svært nervøs. Han er jo snasen! =o

Pia sa...

Et koselig bilde:) Det er flott å ha en trygg storebror:)

Barbros lille atelier sa...

Veldig koselig bilde og koselige ord!

Ezter sa...

Så sant så!

deconordic sa...

Skjønningene!! :)

ELLEMELL sa...

kjempefint bidrag:)
en hånd og holde i:)

klem ellemell

Fotograf Britt sa...

Herlikt bilde..

Lykke til...

Britt Kristin