Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

søndag 12. februar 2012

Morsdag ♥



Gratulerer med dagen alle mødre og blivende mødre ♥ Håper dere får en fin dag og at dere blir gjort stas på! Selv "feirer" jeg dagen uten mine to små som har pappahelg denne helgen, det er jo ikke så kjekt, men sånn er det når man har barn på deling!


Så jeg tenkte jeg skulle gjøre litt stas på min egen mor her på bloggen i dag, med et koselig bilde av oss to fra min barndom. Fin 70talls stil, ikke sant? ;) Gratulerer med dagen Mamma!

Om du trenger et morsdagskort sånn i siste liten eller bare vil gjøre stas på deg selv, så kan du gå til Kikkis planet og laste ned dette fine printet her:


Det finnes i flere farger og er gratis! Tusen takk Kikki :)

REDIGERT: I dag kom Kamillesaken på nett: http://www.klikk.no/mote/kamille/article728854.ece den er også i Dagbladet på nett: http://www.kjendis.no/2012/02/12/kjendis/klikk/mote/kamille/20203631/

10 kommentarer:

Annfrid sa...

Så koselige bilder av deg og din mor. Gratulerer med morsdagen til deg også. Jeg er sikker på at du også er verdens beste mor.

Klem Annfrid

Fabelaktig sa...

Så koselig bilder av deg og mammaen din!
Herlighet så like dere i trekkene :)

Fineste søndagen til deg, vakre!
klem

Oliv / Garasjeloftet sa...

Koselige bilder:)
Ha en kjempefin morsdag uansett...

Klem

Unknown sa...

Nydelig bilde!
Ønsker deg en fin og rollig søndag! Du ka feire mors dag i morgen med barna!
Klem,
Vicky

Duse Pasteller sa...

Utrolig skjønt bilde, kjære du!
Ha en suuuper dag!!
klemklem♥

Trollmora sa...

nåmmin!!! Så skjønt et bilde!!!

God morsdag til deg!

Trenger litt hjelp og blest om dagens innlegg jeg, som jeg anser for veldig viktig og ikke minst en liten motvekt til fjas og tull som jeg ofte lander på, men som egentlig ikke er det som engasjerer meg mest i det daglige. Dagens innlegg derimot engasjerer meg veldig og vi trenger å lese flere slike innlegg; oftere! :)

Så les innlegget inne hos meg og MEN NOE :)
Takk!

Unknown sa...

Herlig mamma - og datterbilde fra 70-tallet!! Nostalgi!
God morsdag til deg!

Klem fra Liv Hege (og takk for gode ord på tipsebloggen min)

Monica sa...

Ååå så koselig bilde av deg og mammaen din :) Håper du har en fin morsdag selv om du ikke har dine små hjemme :)
Klem fra Monica

Katrine Helen sa...

For et koselig 70-talls bilde av deg og din mor:)
Håper du hadde en fin dag, selv om dine søte små var hos pappaen.
Ha en fin uke!
klem

Huldra sa...

Måtte jo inn og titte på lenkene. Fine du. :)
Du ligner på mamma`n din! Herlig å se sånne gamle minner. Gratulerer med morsdagen som var. :)