Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

mandag 27. februar 2012

Tenk koffert!


Det er utrolig hvor mye forskjellig man kan bruke en koffert til.
Her er noen inspirasjonsbilder fra Pinterest.


Baderomsspeil & oppbevaring


Bord & oppbevaring
Legg spesielt merke til speilet som fungerer som bordplate på toppen. Lekkert!


Skap


Småbord

Så nå er det bare å holde utkikk etter gamle kofferter på loppemarkeder fremover ;)
Klikk på lenkene ved de enkelte bildene for å komme til Pinterestkilden

12 kommentarer:

Lindas Lille Leilighet sa...

Dette var jo rett og slett KJEMPEKULT!!:D

sisselastrid sa...

Stilig!!!
Skulle ønske eg hadde ein gammal koffert ;)
Kanskje kikke på loftet til svigers?

Klem

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Sååå mye morsom inspirasjon!!! Kjempegøy :)

Duse Pasteller sa...

Så kuuult!!!:D
Likte spesielt de to øverste - og så kofferter i pastellfarger da...!!;)
klemklem

Fabelaktig sa...

Så mye kult! Elsker pinterest

Fortryllende mandagskveld til deg, søte!
klem

Anne Lise Johnsen sa...

Stilig! Jeg likte de som hadde fått bein veldig godt :) Finfin kveld til deg :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Tøft!

Ha vakker veke :-)

Eple sa...

Veldig godt loppemarkedtips :)

Ser at du leser "A song of Ice and Fire" for tiden. Jeg elskeeer den serien- og ja, det blir dessverre laaaang ventetid på neste bok. *sukk* ;)

Katrine Helen sa...

Så mange stilige måter man kan bruke en enkel koffert på! Skal jammen holde utkikk etter en gammel koffert jeg kan finne på noe lurt med:)
Takk for inspirasjon og ha en fin dag:)
klem

Fruehuset sa...

Så kul inspirasjon:))
Eg har også kjempe lyst å gjera noko med kofferter.

Ønsker deg ein strålande kveld:)

MøbelPøbel sa...

Så utrolig kult! Kunne tenkt meg alt jeg:)
Takk for inspirasjon<3

Unknown sa...

kjempetøft,rett å slett!