Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

lørdag 4. februar 2012

Gjenbrukstips

De fine boksene til Sæthres beste pepperkaker kan brukes til mye rart, jeg har noen til å oppbevare kjeks, et par stykker med pepperkakeformer i, en til kvitteringer, og i dag oppdaget jeg et nytt bruksområde!


En slik boks rommer en pakke knekkebrød fra Wasa, og jeg som har lett lenge etter en grei knekkebrødboks og så har jeg hatt den rett foran nesen min hele tiden!!!


Nå funderer jeg på hvordan jeg skal dekorere den, for man kan jo både male, spraye, tapetsere, decoupagere, trekke med stoff eller strikk eller hekling. Noen som har dekorert sånn boks før som har noen inspirasjonsbilder jeg kan se på?

I dag håper vi å få tatt oss en tur på loppemarked her i Bergen, Dyrebeskyttelsen har loppis både i dag og i morgen. Loppejakt og et veldig godt formål på en gang, det er en vinner!

Engel fra almapalma

Hjertelig velkommen til nye følgere både her på bloggen og på Facebooksiden, takknemlig for hver og en av dere! ♥

5 kommentarer:

Trollmora sa...

Jeg vil også på loppemarked!!!! :)

Jeg kjøper ikke sånne pepperkaker jeg for de inneholder egg... men gurimalla så fine de boksene var! :)

Unknown sa...

Kjempe fin boks!

I dag skal jeg til en vennine's bursdag med tema "Dynasty" the serie ;)!! masse perler, glitter og bir hair pluss krykkene mine!! hehehe.

Kose deg på loppemarked.

Berit sa...

kjempesmart. Boksene er flottr. Ha en flott lørdag

Duse Pasteller sa...

Så smart! Du er så flink til å se mulighetene!!:)
klemklem

Eva Helen sa...

Såå smart den boksen var!Jeg hadde helt maken boks for ett par år siden med pepperkaker oppi og ikke har jeg tenkt at den kan brukes til knekkebrød...Rart det ikke er noen som lager det...for jeg savner også en til knekkebrødene våres.Nå må jeg på let etter samme boks,hihi.takk for tipset .

Klem Fra Eva Helen