Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

onsdag 1. februar 2012

Hvitt - Øyeblikk


Med dette bildet deltar jeg i Øyeblikk sin konkurranse med tema "Hvitt".

Jeg elsker de små "diamantene" som henger og dingler ved blondegardinene mine, kontrasten mellom mykt og hardt, de glitrende nyansene og samspillet mellom blondene og de funklende stenene, spesielt når vinterlyset speiler seg litt i dem.

4 kommentarer:

Torunn sa...

Du har også valgt diamanter ser jeg :o) Det er hva vi damene vil ha :) Fint bilde. Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Ha en fin kveld.

Fotograf Britt sa...

Herlikt bilde..

Lykke til i konkurransen..


Britt Kristin

Huldra sa...

Titter gjennom bidragene, så nå fikk jeg sjansen til å kommentere de vakre "diamantene". :)

Hva er svarfunksjonen..?

Lykke til fra Huldra. :)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Dette er svarfunksjonen! ;D *♥*