Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

tirsdag 21. februar 2012

are you Pinterested?

Jeg fikk en ny dille de dagene jeg var syk forrige uke og ikke klarte annet enn å ligge på sofaen og klikke på PC'n... å lage boards på Pinterest.


Pinterest er en slags digital oppslagstavle hvor man kan "pinne" bilder og lage sine egne oppslagstavler med ønsket tema. Jeg har disse oppslagstavlene så langt:


Det er helt genialt for inspirasjon og som huskeliste for gode idéer, tips og triks, ting man ønsker seg, prosjekter man vil utføre etc etc. Fantastisk gøy!

Om du har din egen Pinterest, skriv den gjerne i en kommentar, jeg leter etter flere som jeg kan følge der. Mine boards finner du her.

Dagens favoritt er denne:

Liten lapp med PeterPan silhuett er lagt oppå lampeskjermen og lager skyggen hans på veggen. Så enkelt og så genialt!

Alle bilder fra Pinterest

7 kommentarer:

ELLEMELL sa...

Stilig!
tenk at det går an også:)

kanskje en ide og ta med til bhg også:)
klem ellemell

Unknown sa...

Me too! I pint things from my blog you can search Living Four Seasons.
Gratulerer med 200 følger!:) Jeg skal følge deg også via Pinterest :)

god natt,
Vicky

Fabelaktig sa...

I LOVE PINTEREST!

Takk for god klem inne hos, det har vært en tung dag så det trengtes.
Ønsker deg en finfin lillelørdag!
klemklem

Fruehuset sa...

Så kult:)
Likte kjempe godt lampen på bildet.
Digger Peter Pan altså:
Ha ein fin fin veslelørdag, klem Marianne:)

Malu sa...

Jeg er helt hekta.
Nå skal jeg ile inn å pinne hos deg.
Klem :o)

Franske drømmer sa...

Åh, så genialt! jeg elsker peter pan! Det skal jr jaggu prøve selv!
Takk for tipset!

Klemmer

Myke minutter sa...

Jeg elsker Pinterest og nå følger jeg deg :) Ha en fabelaktig fredag og herlig helg! Klemmer