Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

mandag 9. april 2012

Vinnere!


Håper dere alle har hatt en deilig og avslappende påske, selv har jeg vært på en ukes ferie med barna til Gran Canaria.


Vi besøkte min mor og de i Sonneland, Maspalomas der vi bodde i en liten leilighet et sted som heter Vista Oasis.


Været var ikke så bra den uken vi var der, mye overskyet og endel vind, men temperaturen var uansett deilig, og vi nøt virkelig å kunne gå barfot i sandaler og lette sommerklær. Godt å få hvile seg litt og samle krefter til hverdagen som venter etter påske.


Så til de 5 vinnerne av giveawayene som ble satt i gang før påske:

Lancome foundation: ajcmamma - charlotte_kolnes@hotmail.com
Sylvanian familien Silkekatt: Signe Helene - signe@epost.no
Jeb 65 liten vase: Kjersti1982 - kjerstiogkim@hotmail.com
Jeb 65 stor vase: Caroline - vitabergenserik@hotmail.com
Rosendahl tvkanne: Størstepia

Alle vinnerne må sende meg sin adresse til miesmirakler@gmail.com så jeg kan sende dem videre til sponsoren som skal sende ut premiene. Gratulerer til dere alle! -og følg med videre for nye vinnermuligheter...

10 kommentarer:

Signe Helene sa...

Hurra! :) :)
Gratulerer til alle vinnerne:)

sisselastrid sa...

Gratulere til vinnarane :)

Li/Småtingene sa...

Ilte inn hit for å se om jeg vant. Denne gang ei, men hiver meg på ved neste anledning i stedet ;-).
Gratulerer til alle heldige vinnere!

Må ha vært deilig å få litt varme temperaturer i påska! Vel forunt!
Her ligger snøen tykkere og tykkere for hver dag som går... ;-) Men det blir da vel vår til slutt...

:-)

Refleksjon på livsvegen sa...

Gratulere til vinnerane!

Har sakna deg i blogglandia og vona fråværet skuldast akkurat FERIE!
Herleg, så godt for dokke å kome litt vekk!!

Ha fin kort veke, snart helg igjen ;-)

Vigdis sa...

Så bra! Gratulerer til vinnerne :)

Fruehuset sa...

Ser ut som dåke har hatt ein flott ferie:)
Sjølv om veret ikkje har vore bra, som du seier - alltid godt å få litt fri og lade batteriene.

Ha ein strålande tirsdagskveld, helsing Marianne:)

Fabelaktig sa...

Ser ut som dere hadde en herlig ferie :)

Fineste tirsdagskvelden til deg!
Jeg skal kose meg på en skikkelig bloggrunde jeg nå :)

Klem

Unknown sa...

Varme fine bilder!
Gratulerer til alle vinnerne.

Klem,
Vicky

Smykkas sa...

Gratulerer til vinnerne.

Jeg har hatt hjemmepåske og været har stort sett vært guffent. Skulle gjerne hatt sol og varme, så vi får håpe våren kommer for fullt snart.

Klem

Lidyll sa...

Hei hei*smile*
...bare innom for å si hei og hopp...og sende deg et smil og en klem på en helt vanlig onsdagskveld*smile*

...håper ferien var flott! Ser deilig ut å være på utenlandstur da!*smile*

Klemmer til deg