Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

søndag 30. september 2012

Favoritter fra Interiør og Boligmessen 2012



Meg i kjent stil...hehe, tok noen hundre bilder i løpet av helgen, her er noen av mine favoritter, mer kommer etter hvert, men det er mye å fordøye (og å redigere...) så ting tar tid!



Neon er på vei inn, og designet på messen var gjennomført, knallrosa piler guidet oss i riktig retning, og trappen ned til messeområdet var trendy som den var originalt, en artig detalj.



Dagny fra Fargerike hadde messens kuleste sko! Helt umulig å ikke bli lagt merke til, fantastisk at noen tør å skille seg litt ut. Blir i godt humør av sånt.



Griselekker lampe med fjær på skjermen fra Vakre hjem interiør Jeg er i utgangspunktet ikke så begeistret for fjær, men disse lampene var bare helt fantastiske. Spennende å se produkter som ikke "alle" har.





Mandlene fra Summerbird i Danmark...du milde himmel! Smakte helt aldeles vannvittig godt! Fåes kjøpt hos Colonialen her i Bergen.



Pihls Paradis...de hadde mye lekkert, og blandingen av røft og glamorøst er helt uimotståelig, det er kanskje ikke noe jeg ville hatt selv, men det ser helt fantastisk ut!



Søteste juletrepynten! Cupcake i glassklokke fra Solstrand Interiør. *på ønskelista*



Gullkopper! -også fra Solstrand Interiør. Det er virkelig rene godtebutikken. Og der ser jeg meg selv i gjenskinnet ja, haha!





Riviera Maison hadde disse utrolig skjønne lysekronene til å henge i juletreet. Ser for meg at de vil være fine i dukkehus når jula er over. Kjekt med julepynt som kan brukes til litt annet også.



Mye peace and love på messen, disse flotte smykkene fant jeg på standen til Ateliè 2W.





Denne piggtrådlampa hadde Lille Rips på standen sin i fjor også, men den tåler et gjensyn.



Vidunderlige vaser, også fra Lille Rips. *på ønskelista*



Nydelige Skog lamper designet av Caroline Olsson.



Et av de mest sjarmerende innslagene på hele messen var disse fantastiske bokstøttene "The Family" som er laget av MORTEN & JONAS. Jeg vet nesten ikke om jeg hadde hatt hjerte til å gjemme dem bort mellom bøkene, de er skjønne bare som pynt også!

Mer om messen kommer etter hvert, så bare å følge med, vil samtidig hilse til alle de skjønne bloggedamene jeg traff, både gamle kjente og nye kjente, det var utrolig hyggelig å bli litt bedre kjent med dere alle sammen! Gleder meg allerede til neste års messe, og da håper jeg vi blir enda flere!

9 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Så fint innlegg med herlige bilder! Sitter her og lar inntrykkene synke inn etter en fantastisk helg! God klem

Anne Lise Johnsen sa...

Dette ser gøy ut, masse fint å se på :-)

Irene - Fra slott til kott sa...

Så mye fint :) Takk for titten!
Ha en fin dag.
Hilsen Irene

Unknown sa...

Kjempe fine bilder ♥ Det var koselig ♥ :)

Vicky

Barbros lille atelier sa...

Så fine bilder!
Koselig å se deg igjen:-)

Klem

Smykkas sa...

Jeg synes du har redigert en masse bilder allerede. Spent på fortsettelsen.

Klem

Inger Johanne sa...

Det var ei knallfin helg!! Fine godbitar i bildene her!
Alltid kjekt å treffe deg, Theresa!

Klem

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Her skulle jeg ha vært altså,men glad dere har tatt så mange fine bilder så her jeg liksom vært der jeg også:)

De hodeskallene må jo jeg ha,og et par av de putene:)

nyt søndagen med dine:)

Klem Linda:)

the Folding chair sa...

Så nyydelig den fjærlampa var OMG!
(har faktisk ikke sett den på bildene hos noen av de andre bloggerne som var på messa).

klem