Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

tirsdag 1. mai 2012

Dressed to photograph

Dagens Polyvore board, inspirert av antrekket mitt i dag på lekeplassen med fotografering og lek.

Dressed to photograph

Thakoon Addition tie dye top
$290 - lagarconne.com

American Vintage burnout top
€49 - jades24.com

Lauren Ralph Lauren zipper jeans
£105 - houseoffraser.co.uk

Hunter mid heel boots
$131 - my-wardrobe.com

Marc Jacobs satchel bag
$1,150 - barneys.com

Sparkle jewelry
$107 - macys.com

Peace jewelry
$44 - macys.com

Ray-Ban wayfare sunglasses
$155 - parkandbond.com

Weekend Max Mara linen shawl
£60 - houseoffraser.co.uk

Constructed red cast denim jacket
€130 - scotch-soda.com

Laura mercier cosmetic
$22 - macys.com

2 kommentarer:

MøbelPøbel sa...

Yes please! Jeg vil ha alt!!
Takk for sist ja:) Jeg måtte jo bare løpe jeg..
Beklager bumpy ride;) Men vi kom da oss frem til slutt..hehe..Tok feil av rundkjøringene tilbake og endte på Domus..litt småsvett fant jeg veien tilbake til motorveien..Var det alle inntrykkene?!

Mie fra Mies Mirakler sa...

LOL! Har bare skrevet ett av 3 innlegg fra Ikeaturen enda, men ikke et ord om humpete kjøring, hehehe, merket ikke så mye til det, bare koste meg jeg :D *♥*