Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

onsdag 4. mai 2011

Ny fugl i huset!


I dag fikk jeg endelig hentet gaven min fra Fru Rosas Landhandel som jeg vant hos Tips og inspirasjon til hjemmet!


Premien jeg vant var et gavekort på 300 kr. øremerket GreenGate produkter. Så da valgte jeg en søt koffert til Gullet, og to skjønne små skåler som jeg skal gi videre, én til en pakkelekmottager, og én til en av vinnerene i påskegavedrysset mitt.


Men det aller fineste i gaven fra Fru Rosas Landhandel var en skjønn liten fugl (egentlig en serviettring) som ikke var fra GreenGate men som jeg fikk lov til å få likevel (JUBI!) Planen var å la fuglen flytte inn i loppisfunnet mitt, det tidligere omtalte fugleburet.


Passet perfekt! Tusen hjertelig takk både til Tips og inspirasjon til hjemmet, og Fru Rosas Landhandel.


Mye rart til pynt hos oss for tiden gitt! Mus, edderkopper, fugler, engler og orkideer i skjønn forening, hehe!

PS! På jakt etter dukkehus? På salgsbloggen min Mies Lopper ligger det nå et fint dukkehus fra Lundby.



Til dere som bor i Bergen: Vet du om en leilighet til leie?
Mor og 2 snille barn (2 og 8 år) ønsker leie en koselig leilighet i gangavstand til Fanatorget (Sandsli). Ønsker langtidsleie, minst 2 år. Innflytting juni/juli. Minimum ett soverom, (helst 2, og gjerne 3!) Ikke røyk, ingen dyr, ingen bil. Stille og rolig. Fast jobb innen finans. Max leie 10.000. Send mail om du vet om noe som kan passe.
miesmirakler@gmail.com

10 kommentarer:

Trollmora sa...

så mye fint du fikk! Og jeg er fremdeles forelsket i det buret. . . Og nå ble det jo enda finere!

Refleksjon på livsvegen sa...

Herleg!

klem

Tove sa...

Åh, er buret så lite? Har liksom ikke hatt noe å sammenligne med på tidligere bilder, så jeg trodde det var større! Da var kanskje ikke min geniale lysekroneidè så genial likevel... *ler*

Monica sa...

Så søt liten fugl! Fint hus den fikk :) Og for en skjønn koffert :)
Tror nok det kommer oppsigelse til meg etterhvert, for det er banken her som har tatt over leilighetene etter at borettslaget gikk konkurs, og banken gidder ikke drive utleie...men har kanskje ikke så hast med å selge (tydeligvis), plutselig en dag kommer den! Men det går sikkert fint å bo en annen plass også :)
Må du ikke falle for de andres fristelser i helgen da, og komme hjem med mer enn du dro med :)
Klem

Li/Småtingene sa...

Så snill du er - som klarer å gi vekk så flotte GreenGate-gaver til andre!! Vet ikke om jeg hadde klart det, altså ;-) He, he
Likte fuglen din kjempegodt!! Har noen lignende små som jeg driver og "drasser litt rundt på" - skaper så fin stemning med slike fargeglade småfugler! ;-)

Ha en fin onsdagskveld videre!
:-)

Katrine Helen sa...

Så mye fint du fikk for gavekortet:) og fuglen var kjempe søt! Passet fint inni buret:)
klem

Malu sa...

Det var mye fint :o)
Elsker stilleben bilde med den skjønne musen som ser så lystig bortt på det nydelige fugleburet.
Holder ører og øyne åpne angående leilighet.

Klem og et stort :o)

Brit Strikkenerd sa...

GOdt utnytta gavekort innkjøp, elsket den kofferten din, den var virkelig SØT. Lykke til med leilighetjakta!!!

IdéSpiren sa...

Hei :)) Det var en skjønn koffert du plukket til Gullet! Ble nok fornøyd da ja :)

Bare ta tiden du trenger med "pakkenellikene", måtte bare sjekke - har noen ting som har forsvunnet fra posten min i det siste :-/ Gleder meg masse til den kommer, mini-spiren kommer til å bli storfornøyd med Barbapapa-fat :D

Lykke til med leilighetsjakt!

Klem :)

Magdalena sa...

hei og takk for hilsen..!
så søøøøt fugl da!! ja den passa perfekt i buret!
fine ting du har fått!
ha en fin mai... nå er det deilig...
klem¨¨*