Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

mandag 30. mai 2011

Sommergavedryss...er AVSLUTTET


Nylig bikket besøkstelleren min 17.000 besøkende, det er bare helt utrolig! Følgertallet på bloggen er oppe i 132, og Facebooksiden til Mies Mirakler har allerede 43 følgere. Det er bare så utrolig kjekt at så mange vil besøke bloggen. Stolt og takknemlig for hver eneste en av dere! Dere er best!

Som sist blir det trukket 3 hovedpremier, én kommentarpremie fra dette innlegget, én følger av bloggen og én Facebooksidefølger. Du får ekstralodd for å linke eller dele på Facebook. Om du ikke har egen blogg, legg igjen e-postadresse i kommentaren din!

Åja, premier...noen som lurer på hva det blir?


Hva med et helt unikt fuglebur med tilhørede søt liten gul(l)fugl?


Eller en flyvende gris? Symbolet på at alt er mulig...


Kanskje du synes denne lille ovale porselensesken fra Frøken Anker er fin?



Har du sansen for noen av disse tingene må du bare melde deg på!
Lykke til alle sammen, trekningen blir den 07.07 siden 7 er mitt lykketall, kanskje det blir ditt også? Påmelding er mulig frem til klokken syv om kvelden den syvende i syvende.

21 kommentarer:

Mimmi sa...

Hei kjære Mie:)

Jeg synes ikke det er noe rart at du har så mange besøk/følgere - men det har jeg jo sagt før:)
Du har alltid så mange søte ting du gir bort - nesten uten opphold - og jeg vil gjerne prøve lykken her hos deg igjen!

Den nydelige porselensesken var bare helskjønn:)

MIMMIKLEM:)

Mimmi sa...

Hei igjen:)

Glemte å skrive at jeg har linket gavedrysset ditt til bloggen min også:)

NOK EN MIMMIKLEM:)

indie sa...

Gratulerer med alle besøkene til den koselige bloggen din. :)

Jeg er gjerne med i trekningen. Ha en fin helg videre.

Trollmora sa...

Og så jeg som er forelsket i det fugleburet ditt daaaaaaa!!!!!! Så flotte premier altså! Jeg er med vettu!
3 lodd da? Følger, linker, kommenterer? :)

Bekka sa...

Dette var flotte premier - for et fantastisk spesielt og nyyyydelig fuglebur da!
Bli gjerne med på min giveaway også forresten :)
Har linket ;)
Klem fra Bekka

Huldra sa...

Du altså.. Du er helt utrolig med lotterier. Må jo prøve lykken som vanlig, og sier grattis med så mange følgere. Så absolutt ikke rart så mange velger å bli med deg på ferden. :)
3 lodd for kommentar, følger og link i potten fra Huldreheimen. :)

maska sa...

Jeg prøver lykken og trekker to lodd.
Ha en flott uke.
Klem.

josimo sa...

Gjerne !
2 lodd til meg.
Så hyggelig at du ville være med på mun giveaway også

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Klart jeg må være med her!!!
Jeg følger her og på facebook :)
Klem fra Stine

Malu sa...

Det er så koselig her inne hos deg,
så det er ikke rart vi kommer ofte på besøk:o) Selvfølgelig vil jeg være med :o)
Linker med en gang.

Klem og et stort :o))))))

Tilla sa...

Liker bloggen din kjempegodt:) Er følger her og på FB.

Cammi(cammii85@gmail.com)

Fra huset i svingen sa...

Jeg blir gjerne med på 2 lodd (kommentar+link)

Klem Karianne

Татьяна Величко sa...

И меня запишите!!))
http://katakliptiko.blogspot.com/

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med! Deler og følger deg på Facebook også!

God helg!

Klem

Mira sa...

Blir så gjerne med på give away!
3 lodd, skal lage link nå etterpå.

God Helg!
Klem,

Thora sa...

Jaaa jeg er med denne gangen også :-)) Håper du får solgt masse på flyttesalget ditt. Jeg er jo følger av bloggen din og på facebook. Ha noen fine og effektive dager før du får barna hjem igjen :-) Klem.

Vimså sa...

Heisann..2 lodd blir det vel på meg - følger + kommentar. Kanskje jeg kan ha litt flaks.
Gratulere med flott besøkstall
Mari Johanne

Unknown sa...

Du er søt!
Jeg er gjerne med ;)

Smykkas sa...

Gratulerer med fantastisk resultat. Her må jeg selvfølgelig være med og krysser fingrene for at jeg kan bli eier av det flotte porselensskrinet. Eller kanskje en av de andre tingene?

Klem

Anne Lise Johnsen sa...

Hei! Jeg rekker det akkurat...med 2 lodd :) og ønsker deg samtidig "god flytting" - håper du ikke sliter mer enn sånn akkurat passelig, uansett er det jo slitsomt å flytte.

Berit sa...

2 lodd til meg, kommentar og følger. Ha en flott torsdag/fredag