Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

søndag 1. mai 2011

Små gleder gir mye!

♥ TAKK ♥

til dere kjære bloggevenner som stiller opp med trøstende ord i forhold til bosituasjonen og helsen, det styrker meg og gjør meg så takknemlig og glad. Det skal ikke så mye til for å utgjøre en stor positiv forskjell i noens liv. Små ting kan gi uendelig mye mer enn man tror. ♥


Forleden dag ble jeg SÅ glad over å se at et av mine produkter Eplegrønn blomst ring lå som en av forelskelsene på Epla Mote. Maria med Eplabutikken Mine Skatter hadde laget en forelskelsesliste som het "Grønt er skjønt". Tusen takk Maria ♥


De siste dagene har jeg fylt på litt varer i Eplabutikken min, ta en titt om du liker smykker, dill og dall. Både brukt og nytt i skjønn forening. Har ikke blitt så mye av det egenlagde i det siste, venter på noen sølvkroker til øredobber som tar vinter og vår før de kommer. Men håper jeg får gjort noe kreativt snart igjen.


Nå er autosøk lagt inn på finn.no og jeg annonserer rundtomkring etter nytt bosted, så krysser fingrene for at noe passende dukker opp i passende tid.

Til dere som bor i Bergen: Vet du om en leilighet til leie?
Mor og 2 snille barn (2 og 8 år) ønsker leie en koselig leilighet i gangavstand til Fanatorget (Sandsli). Ønsker langtidsleie, minst 2 år. Innflytting juni/juli. Minimum ett soverom, (helst 2, og gjerne 3!) Ikke røyk, ingen dyr, ingen bil. Stille og rolig. Fast jobb innen finans. Max leie 10.000. Send mail om du vet om noe som kan passe. miesmirakler@gmail.com

7 kommentarer:

Solstrålå sa...

Håper du finner en bopel snart.Jeg har ikke noe å bidra med,men ønsker deg lykke til!
Goe klem fra Sol

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei vennen!
Jeg håper dere finner dere ett sted å bo. Sender deg mange varme tanker :-) Nå skal jeg i EPla butikken din!

Ønsker deg en finfin søndag!
Klem

Mimmi sa...

Heisann:)

Huff...at det skal være så vanskelig da?!
Jeg skulle ønske jeg hadde noen gode ideer - men her er det ikke masse slikt å hente i mitt tykke hode - virker som du har prøvd det meste.

Får bare nok en gang ønske deg/dere LYKKE TIL...sukk...for hva det er verdt...

MIMMIKLEM:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Masse lykke til med boligjakt!!
Og riktig god betring!!
Ha fin mai tross alt :-)

Sukkertøy for øyet sa...

Hello søte :)

...Takker for SNILLE ord inne hos meg vennen..
Herlig!

...Håper inderlig at dere finner et sted å leie, huffa :/
Heier på deg ;)

Klem Ida Susanne

Anonym sa...

Så mye fint du lager!! Skikkelig kreativ og flink :)

Små og store gleder sa...

Hei Mie,

Håper det dukker opp en løsning som er god på bosted for dere - tenker på deg. Ønsker deg og dine en strålende dag. Tenk positivt. Det ordner seg for snille jenter!.

Klem fra Hilde