Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

tirsdag 5. juli 2011

har lyst til...

å drikke iskald hvitvin i sommersola...


Bilde fra aperitif.no


spise kalde reker med god fersk loff, sitron og ekte majones til...


Bilde fra spar.no


gå med nye sommerkjolen min, være sammen med gode venner, le masse og nyte sommeren!


MEN jeg er stuck i flyttekaoset fortsatt...det går veldig sakte fremover, jeg er sliten og lei, motivasjonen er ikke til stede i det hele tatt, og det er litt trått må jeg innrømme. Kan virkelig ikke få sagt hvor utrolig mye jeg gleder meg til å en gang i løpet av denne måneden bli FERDIG med dette styret. Helst før ferien! Slik ser det ut i gangen akkurat nå...


Nå har jeg bare to kvelder igjen før jeg ikke har mer barnefri før i august, så må prøve alt jeg kan å få mest mulig unna før det. Nå kommer heldigvis min mor og de på besøk til helgen så de kan hjelpe til litt med Flyttesalget 9 og 10 juli kl. 12-18 begge dagene. Håper virkelig at det enda er litt loppeentusiaster igjen i byen og ikke alle har reist på ferie!

Massevis av bøker til salgs (enda mange flere enn disse på bildet!)



Her er bittelitt av alle lekene og noen av småmøblene som er til salgs...


Godt å se at det minker litt hvertfall...benkeplate i heltre bjørk og bordben er også til salgs...

11 kommentarer:

Sissel sa...

Reker, krabbe, fersk loff og hvitvin = sommer!!

Jeg gleder meg til å nyte alle disse tingene på hytten i sommer, måtte bare været holde seg.

Lykke til med utpakkingen og salget i helgen!

Klem

hobbyvimsa sa...

ÅÅ vin,reker og en nydelig kjole,hadde passet godt nå:)

Skjønner godt du er sliten,men snart er du ferdig,og da kan du bare nyyyte;)

Håper du får solgt mye på salgs dagen din:)

Klem linda:)

Nydelige bilder fra gullet ditt forresten:)

Lillekatt sa...

Å så fin kjole!!!! Lykke til med flyttinga :-)

Og jo - Vi HAR sett Trolljegeren! Det ble diskutert heftig hva som var troll og ikke oppi der ;-)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Jeg har alltid kald chablis i skapet, så det er bare å si ifra :) hihi!


Ønsker deg en herlig julionsdag!
Stor go' klem!

Mitt hvite hus sa...

Heisan
farge koden på benken i den Grønne Baljen er varm lin fra Lady.. så fargen heter altså varm lin.

God sommer

kerstin

Villblomsten sa...

Hihi :-)
Du fikk meg til å få lyst på ett glass kald hvitvin - midt på formiddagen !
Og jeg drikker nesten aldri ! :-)
Hihi :-)

Lykke til med flyutting og loppemarked :-)
Du skrev ett sted - du hadde Tupperware - har du en liten oversikt over hvilkene Tupperwarer du skal selge ?

Mie fra Mies Mirakler sa...

Hei Villblomsten :) Har bla. endel oppbevaringsbokser, iskuleskjeer, sånne spisebrett med flere rom, microprodukter, stor rund lilla fridgesmart mm. Har ikke helt 100% oversikten da det ligger i flere esker og det ble solgt masse på forrige garasjesalg. :) men det vil bli solgt veldig billig, loppispriser. Noe er brukt til demonstrasjon eller er brukt men også endel nye ubrukte varer. :) *♥*

Anonym sa...

Å, som jeg føler med deg!
Men det er en ende på dette også selv om det ikke ser sånn ut akkurat nå...Ja , det vet du jo;)
Ta deg en liten pause. Og feir skikkelig når du er ferdig:)
Stor klem fra Ingunn:)

Tove sa...

Reker..... Kom plutselig på den gangen vi satt i botanisk hage og pillet reker og spiste... var det jordbær? Eller moreller? til dessert. Hvor lenge er ikke det siden? *mimre, mimre*

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

åå det skjønner jeg så godt. Håper du snart kommer vel i havn. Og at rekene og vinen dukker opp snart! Takk for så hyggelige hilsner hos meg. Du er go du! Ønsker deg masse energi og gode dager fremover. Smil fra Mumsi

Huldra sa...

Oi oi.. Det så utrolig deilig ut! Føler virkelig med deg, for jeg står i samme situasjon selv.. Her er det en hel masse jeg må male og beise ferdig, og masssse møbler å bli kvitt. Har bestemt meg for å flytte fra huset og bosette meg i byen igjen, uten så masse ansvar.
Håper du får samlet krefter til både fikserier disse dagene uten barna, og at loppisen blir kjempevellykket. Prøv å få satt deg ned en kveld ungene er trygt i seng og ta det glasset med vin. Ta på deg kjolen din, og spar rekene til en god dag når du er vel inne i den nye leiligheten. Tenk så deilig det skal bli! :)

Stoor klem fra Huldra som er full av beis.. :)