Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

torsdag 14. juli 2011

Siste sjanse! Posesalg søndag 11-17

Kommende helg avslutter jeg Flyttesalget mitt med lørdag og søndag 11-17 begge dagene. Fortsatt er det massevis av ting igjen. Velkommen innom til dere som bor i Bergen og omegn. Søndag er det posesalg hele dagen, 11-17.


Endel er lagt ut på finn.no også, om det er noen der ute som ikke bor i Bergen og ser noe de har lyst på, kan jeg sende det meste i posten, bare å kontakte meg via mail. miesmirakler@gmail.com

Nå er det kun én arbeidsdag til ferien min starter, utrolig deilig! Selv om endel av ferien går med til innspurten på flyttesjauen...





I dag skal Gullet og jeg en tur til byen for å finne sommersko til henne, koselig med litt jentetid, Skolegutten er i besøk hos en kompis i dag. Sommeren er endelig kommet til Bergen så det må nytes selv om dagene ellers er travle.

6 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

GOD ferie!!!!
Og lykke til med flyttesalget :)

Stor klem fra Stine

Maias Fabelaktige Verden sa...

Såå kos med litt jentetid :) Gi lillegull en suss fra meg...

Kan skjønne du gleder deg til ferie :) Det er alltid godt med fri selv om man må ting... hihi!

Nydelig Julikveld ønskes deg!
Stor klem

Unknown sa...

Yo!
Lykke til med salget:)
Du, jeg har ny gi-bort!
Bli meeeeed!
Goood helg!

Annette Thygesen sa...

Lykke til med flyttesalg og flytting! Håper du rekker et lite besøk i sommer når du er sørover.

Smykkas sa...

Jeg har ihvertfall nytt de sommerdagene vi har hatt. Skjønner godt at du gleder deg til ferie selv om du står midt i flyttesjaugen.

Håper du får godt salg.

Klem

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Håper du har fått solgt mye i helgen:)

Nyt resten av sommeren:)

Klem Linda;)