Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

torsdag 7. juli 2011

Vinnere!


De heldige denne gangen var


Malu som vant fuglen i bur,


Huldra som vant den flyvende grisen


og Smykkas som vant porselensskrinet, og en trøstepremie går til Thora (har dessverre ikke bilde av trøstepremien fordi jeg er i feil leilighet nå)Trøstepremien er tre gamle små portrettfotografier, gitt av Frøken Anker som har en kjempeflott nettbutikk hvor også den flyvende grisen og porselensskrinet kommer fra. Tusen hjertelig takk til Frøken Anker.

Dere andre, ikke lenge til neste giveaway, så bare følg med ;) Det blir også en snarlig trekning av følgerpremie og Facebookfølgerpremie.

I dag kom min mor og de på besøk og skal være noen dager, så i dag etter jobben så fikk vi ordnet endel til det store flyttesalget mitt som skal være i helgen, gjenstår endel oppakking og fremsetting enda men mye er heldigvis nogenlunde klart, så da gjenstår det bare å håpe på at mange folk kommer :) Lørdag og søndag kl. 12-18. Det er en egen Facebookevent på det som du kan finne her: Flyttesalg

Her kommer et bilderas av kaoset som råder nå rett før flyttesalget. Alt man ser på bildene er ting som er til salgs, i mer eller mindre klargjort stand. (Fortsatt endel å forberede ja!!!)












Og tenk disse bildene er tatt midt under prosessen med å finne frem ting, det er enda MYE mer som skal selges. PUH!!! I morgen skal det bla. graves frem gamle og nyere klær, sko, vesker, belter og annet tilbehør. Samt masse annet pynteting (gammelt og nytt...) og diverse innrammede bilder mm! Velkommen til alle som bor i Bergen og omegn :) Kontakt meg gjerne på mail om det er noe du er interessert i. miesmirakler@gmail.com

3 kommentarer:

Thora sa...

Sååå gøy, tusen takk :-)) Gratulerer også til de andre vinnerene! Da får jeg enten pakke i posten, eller du kommer innom når du er her nede :-)) Lykke til med salget. Det er jo mange fine ting du har, så det går nok greit og fort å selge. Klem fra thora.

Malu sa...

JIPPY :o)))
For en herlig start på ferien.
Tusen takk!
Skulle gjerne ha vært innom flyttesalget ditt.
Der var det mye fint,
men vi drar på lande i kveld og skal bli der i to
uker.
Lykke til med flyttingen.
Sender deg adr. og mobilnr. på mail.
God sommer!
Klem :o)

Huldra sa...

Først og fremst:
Så søt! De grisene har jeg faktisk gått og glimtet på, så nå ble jeg kjempeglad. Come fly to me little pig! =D

Krysser fingrene for kjemperespons på salget. Har sendt deg en melding på Epla. :)

Herlige sko på toppen her! Både de son skifter mønster (stilig!) og de lekre sorte. De var jo bare rå. Har litt skodilla selv, så jeg skal se om jeg får til et innlegg. Flott utfordring. :)

Ønsker deg masse lykke til i innflytningsfasen.Stoor klem til deg og dine fra Huldra. :)