Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 29. april 2011

♥ Kjærlighet ♥

Catherine var aldeles nydelig i sin Grace Kellyinspirerte brudekjole. Prins William hvisket til henne når hun kom opp til alteret "You look absolutely incredible, you are so beautiful!" og det tror jeg absolutt alle var enige i.


Så får vi håpe de lever lykkelig alle sine dager...

Gratulerer med dagen til Hertugen & Hertuginnen av Cambrigde!

Lurer på hvor min drømmeprins er hen? Noen som vet?


Foto av "Prinsesse" Mie er tatt av fotograf Paul Weaver våren 2007

5 kommentarer:

Randi sa...

Ja det var eit fantastisk par vi fekk sjå i dag. Nydeleg kjole og så romantisk...
SÅ råkult bilete av deg! Verkeleg som ei prinsesse jo :-) Og den kjolen var jo berre lekker!
Ha ei fin fin helg!
Klems

Refleksjon på livsvegen sa...

Likte kjolen til den nye prinsessa.
Men du var no RÅ lekker du også!!

Ha flott helg!

Duse Pasteller sa...

Fikk dessverre ikke med meg bryllupet i dag, men har jo sett kjolen på bilder, og synes den var rålekker!
Absolutt et nydelig par!
Drømmeprinsen kommer nok, skal du se;) Venter på min, jeg og...♥
Klem

Katrine Helen sa...

Ja det var et nydelig bryllup:) Fanteserer om bryllup selv <3

Og appropo nydelig, du ser amazing ut selv i din prinsessekjole! :)
God helg!
klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei hei!
WOW! er det deg! Vakker du er! I hvilken anledning ble du fotografert?! J

Jeg gir meg hen, for ett herlig bilde. Likte utrykket, kjolen og settingen.

Klem klem