Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

onsdag 20. april 2011

Påskebling?


Nå er barna levert til respektive fedre for påskeferie og jeg nyter stillheten i heimen. Har benyttet fritiden til å få lagt inn litt bling bling i Eplabutikken min, ta en titt om du liker ringer som glitrer... Fra 50 kr. til 75 kr.



Minner om trekning i mitt Påskegavedryss om kvelden torsdag 21 april, påmelding frem til kl.21.00. Lykke til!

3 kommentarer:

Trollmora sa...

ÅÅÅ så mange fine jålerisaker :) hii...loooove it!

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei hei!
Såååå fine! Har du virkelig laget de selv?! Du er jammen meg flink :)

Ønsker deg en nydelig dag!
Klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Maia, neeei er du gæærn...har ikke laget disse selv :D Jeg importerer ting også :) Disse er importert. Kun en av hver, liker å ha litt spesielle ting. Noen er det flere av i andre farger da. Synes de er så søte, bling bling *♥*