Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

søndag 19. desember 2010

Farvel Regina!


I dag tok vi farvel med vår "kjære" komfyr, Regina. En Husqarna fra 70-tallet. Jeg hadde bare en hybelkomfyr når jeg flyttet inn i leiligheten her, og da fikk jeg en gratis komfyr av faren til sønnen min, som har gjort nytten her de siste to årene før den konket nå rett før jul. Forholdsvis ubeleilig tid å stryke med på ja!


Så nå har gode gamle Regina blitt hentet og erstattet med en Grepa. Det er jo hvertfall et lite hakk opp i standard! Så i kveld har poden og jeg mesket oss med kyllingvinger og sett den sjette Harry Potter filmen. Nå er det den som går på kino som blir neste.


Ellers har vi kost oss med legobygging i ettermiddag kveld. 3 stive timer brukte vi på dette mesterverket. Virkelig mange biter som skulle pusles sammen. Poden var strålende fornøyd.


Denne spesielle legoen har han ønsket seg i et par år nå, og det er en spesialutgave så ikke å lett å få tak i. Men denne julen hadde ToysRus den på tilbud, så med litt spleising kunne en fornøyd gutt åpne den som den gjeveste gaven på vår førjulsjulaften.


Nå er det siste rest av adventslyset også, og julelysene er komt frem.

Skulle egentlig laget et innlegg om premier i dag, men det må vente, har ikke fått fotografert alle sammen. Kanskje i morgen?


Men her en velsmakende premie som jeg fikk i posten fra Hildes Bloggsalg siden jeg vant en førjulsgiveaway hos henne for litt siden. Nydelige hjemmelagde drops, så nå har både poden og jeg smattet oss gjennom mange deilige smaker. Tusen takk Hilde!



Ligger sørgelig på etterskudd med lesing av andre blogger nå, håper å få meg en runde i morgen kveld :) Ønsker alle mine lesere en god innspurt til julaften. ♥

6 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

När jag såg rubriken blev jag orolig, ska du ta farväl av mig!?!?!;-) Men jag hoppas att jag har skött mig under de två åren=)

Vilken fin julklapp sonen fått, han ser väldigt förnöjd ut. Den Legofiguren ser verkligen komplicerad ut, kan tänka mig att det tog timmar att bygga ihop den.

Grattis till din "goda" vinst, hemgjort godis är bäst.

Ha en fin början på julveckan!
Klem,
Regina

hobbyvimsa sa...

Grattis med ny ovn,og ferdig puslet lego!!Den legoen var det nok en gutt her også som hadde blitt glad for,men litt liten enda,får vente litt!!Tusen hjertlig takk for det nydelige hjertet jeg fikk av deg.Det har nå fått en fin plass på kjøkkenet.fikk det i posten i dag,og her var det lykke i huset når jeg fikk pakke i posten,skal blogge om den i morgen:)Tusen takk igjen og ha en fin førjulstid!!klem Linda:)

Anonym sa...

Gratulerer med ny ovn.
Stilig Lego dere har puslet.
Våre barn var også veldig glad i Lego, var kjempekjekt å være med dem å pusle.
Ønsker deg en fin mandagskveld.
Klem Mio

Eva Helen sa...

Gratulerer med ny ovn.Kjedelig når sånne ting ryker,ivertfall nå som det er jul.Har opplevd det selv noen ganger,og da har jeg fått hysterisk anfall,hehehe.Star wars er bare så kult da og alltid populært blandt gutta.Sønnen min liker fortsatt lego og elsker å sitte med det,men det er ikke ofte,for de er så dyre,at det skulle ikke vært lov,hehe.
Du..Idag hentet jeg pakken fra deg.Tuuuusen takk snille deg for det Nyyyydelige kruset.Jeg elsker engler,alver,sommerfugler...ja allt med vinger,hi,hi,så denne koppen var rett i blinken.Og den marsipanen..NAM:..forsvant med engang,hehe.Det til kortlaging, var kult så det skal jeg nok lage noe ut av etter vært.Tuuusen takk for allt sammen og skal skrive om det i bloggen etter vært.Oj..nå får jeg visst gi meg...for dette innlegget ble langt,hehe.

Gooood Jul.
Juleklem Fra Eva Helen

Anonym sa...

SÅ bra at du fikk erstatet den, ovn må man ha :D
ønsker deg en fin førjulskveld
/myr

familjen & inredning sa...

Härligt med ny spis......
Vilket LEGObygge...det är så kul med att få sitta med barnen och bygga...
JULkram Kicki