Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

mandag 13. desember 2010

Lucia og det å glede andre


I dag startet dagen med Gullet sin første Luciafeiring, hun som vanligvis er høyt og lavt og alt annet enn blyg ble plutselig sjenert og ikke lett å få tatt noe skikkelig bilde av, men det var en nydelig forestilling med masse søte Luciaer og vi fikk noen deilige lusseboller til frokost. Skolegutten var ogå med og det var stor stas.

Disse søte luciadokkene har jeg fremme til pynt i adventstiden, de fikk jeg i gave for flere år siden.

Rødbeteglasset mitt har nå fått litt annen pynt på seg, og noe jeg ikke var oppmerksom på var at kubbelyset falt nedi glasset når det kom mot slutten, Ooops! Heldigvis begynte ikke glitteret i glasset å brenne, det bare smeltet pent inn i lyset. Jaja, så vet man det at det er lurt å ha ikke brennbar pynt inni sånne glass... Julepyntehjertet er fra Bloomingville, kjøpt hos Lobelia.


I går kveld pakket jeg inn ca. 25 pakker som i dag ble sendt avgårde til alle kanter av landet, og til Danmark og Sverige, så nå får endelig alle vinnerne av premiene og trøstepremiene i giveawayen med trekning 1 desember tingene sine. De eneste som ikke ble sendt i dag var en jeg manglet adresse til og de to følgertrøstepremiene, men de blir postet i morgen :) Bedre sent enn aldri får vi si...


For dere som ikke var heldige den 1 desember så er det flere sjanser til å få en hyggelig overraskelse i posten, en giveaway her på Mies Mirakler med trekning 15 desember, og et nyttårsgavedryss på Mies Lopper med trekning 01.01.2011. Lykke til!

Selv var jeg heldig og vant i går hos Hildes Bloggsalg, så nå gleder jeg meg til å få en liten pose med noe snadder i posten til jul. Nam Nam!
Jeg gjerne oppfordre alle til å gå inn på denne linken hos Hilde og lese Selmas historie. http://ayla-hilde.blogspot.com/2010/12/selmas-kamp.html Om du ikke kan bidra på annen måte, sett gjerne linken på din side, så kanskje du når noen andre som kan hjelpe. Det er jo en av de beste julegavene å kunne gi noe til andre som trenger det, ikke sant?


Nå skal jeg ha meg en skikkelig bloggerunde, ligger sørgelig etter med å oppdatere meg på hva som skjer hos dere alle sammen, det har vært en travel men koselig helg.

OPPDATERING: Hurra for Li/Småtingene som ble min følger nr. 50! Hun får en liten overraskelse i posten :)

7 kommentarer:

Små og store gleder sa...

Herlig bildet av en skjønn liten Lucia :). Klem

almaPalma sa...

Nydelig lita lucia.:) Og eg ser kva du meiner, der var nokre likheitstrekk med mi lisje tulle ja!
Har bladd meg fort gjennom bloggen din, litt lettare stressa for tida.. Ser du har vunne mange fine premiar, Gratulerer! Og engelen vart utruleg søt inne i kransen din.:)
Ha ei fin førjulstid♥
Klem frå Kristin

hobbyvimsa sa...

Heisann!!herlig luciajente!!Gøy at du vil være med på min Give away,masse lykke til!!Og velkommen som følger hos meg,håper du vil trives!!Ser ut som en kjempe fin blogg du har,skal titte litt mer her når jeg ikke er så trøtt,kommer snart tilbake:)Klem Linda:)ha en fin ny uke!!

Anonym sa...

For en nydelig Luciajente, herlig.
Gratulerer så mye med premien.
Ønsker deg en fin tirsdag.
Klem Mio

Annelis hantverk sa...

Vilken otroligt söt lucia du hade hos dig!
Lucia dockorna är också fina!
Ha det så bra!

Annette Thygesen sa...

Tenker den lille Luciasnuppa di ble grepet av stundens alvor. Skjønn er hun! Ser du er travel nå i førjulstiden, men jeg håper du har tid til en liten award. Du finner den inne på bloggen min. Alltid artig å følge bloggen din, Theresa.

Tino sa...

Nydelig liten Lucia!
Søte var lucia dukkene dine også, og koselig ble glasset du pyntet.
Kos deg videre i adventstiden!
Klem T