Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

lørdag 18. desember 2010

Innspurten...

Utrolig men sant, jeg vant enda en fantastisk nydelig premie i Maligimas Julekalender!

Et kjempevakkert bilde fra Carambatack Design. Du finner butikken hennes på Epla.
Liten tid til blogging så langt denne helgen, var ute med gode venninner i går og spiste tapas (for min del; kamskjell, melon&skinkesalat og indisk kyllingspyd) og drakk et godt glass hvitvin. Utrolig deilig med en sånn kveld nå, kjenner jeg er forferdelig sliten. Trodde jeg var ferdig med å handle inn julegavene i går, men så på vei hjem kom jeg på at jeg manglet en! Argh! Så nå må jeg avgårde i dag også, til tross for at jeg hadde tenkt å bare være hjemme og rydde. (U)Heldigvis går jo rotet ingensteder så får satse på at jeg får unna litt i kveld etter siste innspurt, og så har jeg jo også morgendagen til rydding siden gutten min ikke kommer hjem fra pappahelg før kl. 15.

Leiligheten er en sann slagmark av klær, julegaver, post jeg ikke har fått lest, bobleplast, innpakningspapir og annet rusk og rask. Må vel kjøpe søppelsekker før jeg begynner, hehe. Har vært i postkassa mi og der var det hele 4 hentelapper! Yey!!! Håper en av de er en forsinket julegave til sønnen min som ikke rakk frem til vår førjulsjulefeiring. :)

Skal gi dere en liten sniktitt på et par av gevinstene som kommer til NYTTÅRSGAVEDRYSSET på Mies Lopper. Mer om disse senere i dag eller i morgen når jeg får tid, har en annen pakke som skal hentes i dag som også inneholder premier til gavedrysset, så vil lage et skikkelig innlegg om det jeg har i hus så langt av premier...følg med... ;)



5 kommentarer:

Trollmor sa...

Du er inne i en skikkelig "winning streak" for tiden :) Gratulerer, det trykket er kjempefint! Ryddingen går sikkert fort unna, det er mye lettere å rydde uten ekstra "hjelp" ;).

Ha en fin helg!

Klem fra Toril

InstatreffNorge sa...

Hei snuppa:)

Håper du får tid til å roe ned snart og nyte juletiden:) Ser ikke akkurat bra ut her heller, men jeg er ikke i form til å stå over skurebøtta:P
Glad vi ikke skal være her på julaften i år...
Kanskje jeg får bakt litt imorra;)

Klem klem

Smykkas sa...

Det blir nok jul hos deg også, tenker jeg. Det er viktig å kunne jage stresset på dør.

I morgen blir bokmerkene dine sendt. Jeg har laget to stk. - et i duse rosatoner og et i det jeg kaller regnbuefarger. Jeg henger jo litt etter med ting, men verden ramler ikke sammen av den grunn.

Jeg har startet supersalget, og du finner bilder og priser på bloggen min.

Tusen takk for koselig hilsen fra deg.

Klem

Anonym sa...

Gratulerer så mye, nydelig bilde.
Håper du snart kan nyte dagene og ikke stresse.
Ønsker deg en fin søndagskveld.
Klem Mio

Anonym sa...

Gratulerer med vinnerlykke !
Det bildet var knallfint !!!
Rydding går fort bare en kommer i gang. På fredagskvelden så det SÅ fælt ut her og jeg måtte mobilisere alt jeg hadde for å komme i gang. Sånn er det bare noen ganger.
Lykke til med alt du holder på med.
Klem fra Ingunn :)