Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 19. november 2010

Sysaker & pakker


Inne i boden på jakt etter innpakningspapir og boblekonvolutter til forsendelsene til giveawayvinnerne mine oppdaget jeg en eske med ting fra et gammelt syskrin som jeg helt hadde glemt.

Her er det endel ting som vil komme for salg på Mies Lopper etterhvert :) Må bare få tatt litt bedre bilder av de. Forsåvidt åpent for å gi bud hvis noen ønsker seg noe! Dette er gamle ting. Kan nevne feks. en stoppe-sopp som også kan være fin bare som dekorasjon, et sett med saks og liten nåleholder med et nydelig mønster, (kan det være sølv??) en gammel liten pappeske helt stappfull med SINGER symaskinnåler, og en utrolig pitteliten heklenål med treskaft og beskyttende tre-etui. Fant også et lite søtt broderi (som trenger en vask) en kjempesøt liten lavendelpute, et tre-etui til nåler med søte hjerter malt på og "nåler" svidd inn med svipenn, et søtt brunt retrobånd med blomster i rosa og grått og masse fine knapper.

Her er et oversiktsbilde av alle de glemte sysakene:



Nå er alle gevinster fra giveawayen min pakket inn og klare for sending i morgen :) Det må nevnes at jeg resirkulerer alle konvolutter, så de ser ikke spesielt pene ut, men jeg synes det er et viktig bidrag for miljøet å bruke postemballasjen omigjen, så får man heller nyte synet av innholdet etter det er pakket ut. Jeg har sladdet alle navn og adresser, for de blir mellom meg og vinnerne.

7 kommentarer:

Smykkas sa...

Du all verden hvor mange skatter du har funnet. Jeg er sikker på at det er mange som vil være interessert i en eller flere av disse tingene.

Jeg legger meg til som følger hos deg, for du har en utrolig fin og spennende blogg.

Når det gjelder skjellene som du vil bort så kan du skjønne jeg gjerne vil overta de. Men vil du ikke ha litt betaling?

Jeg finner ikke noen mailadresse til deg, så derfor kan du kontakte meg på astr-sju@online.no. Da sender jeg fullt navn og adresse.

Klem

Mie sa...

Så koselig at du vil følge bloggen min Smykkas ♥ og godt du vil overta skjellperlene så får de et nytt godt hjem isteden for å ligge forsømte her ;) Det er bare noen få stykker så skal ikke ha noe betaling for de, sender de når jeg får adressen :) I dag skal jeg poste 16 andre pakker så en liten konvolutt fra eller til... ;) hihi! Klem

Anonym sa...

Så flotte skatter du fant.
Synes resirkulering er viktig.
Ønsker deg en fortsatt fin helg.
Klem Mio

Mie sa...

Tusen takk Mio ♥
Glad du er enig i resirkuleringen :D Det er jo det indre som teller, ikke sant? ;) ♥

Refleksjon på livsvegen sa...

Så koseleg å få pakke frå deg..
Kva skal du evnt. ha for stoppesoppen?
Svar til: sigkane@gmail.com

:-) frå meg

InstatreffNorge sa...

Hei du gode ♥

Jeg setter så pris på deg og alle de gode ordene du legger igjen:) Veldig koselig gjort av deg, selvom jeg ikke har fått lagt igjen så mange spor. Men nå har jeg ny pc, jippi!!:)

Lykke til i skiltkonkurransen, det var nydelig det med hjertet ♥ Hadde jeg ikke sett før du linka:)

Klem Lise

Mie fra Mies Mirakler sa...

Nå er STOPPESOPPEN SOLGT :)

Takk for gode ord fra deg Lykkelise ♥