Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 3. juni 2011

Deilig fredagskveld...



I kveld hadde jeg gleden av å dele noen timer med 5 skjønne bloggere her i Bergen. Vi nøt et godt måltid med drikke på Zupperia (jeg spiste noen aldeles fortreffelige sesammarinerte scampi) og så ble det litt mer i glasset på Bocca etterpå. Hvor deilig å kunne sitte ute og merke at det er litt mer sommerlig i været!


Og hvor kjempekjekt å ha en kveld sammen med 5 andre som er like hekta på blogging som meg selv. O'Lykke!

Takk til Briggs Lekehus, Duse Pasteller, Vestablikk, Møbel Pøbel og Pink Lady and the Polkadots for en fin fredagskveld. La oss håpe det blir flere slike etterhvert.

I morgen skal Skolegutten gradere seg på taekwondoen, det blir spennende om han klarer det gule beltet! Resten av lørdagen går nok med til å forberede marked på søndagen, ikke det vanlige Søndagsmarkedet i Skostredet, men et stort gatemarked på Finnemannsplass Søndag klokken 12-16 med over 50 utstillere.
Se Facebookevent: https://www.facebook.com/event.php?eid=224757250869824

8 kommentarer:

Mimmi sa...

Heisann:)

Så gøy at du hadde en hyggelig kveld:)))

Spennende dag i morgen - men det går nok bra!!
Begge mine barn drev med karate - og jeg husker de kom hjem med det ene beltet etter det andre - og alltid like stolte;)

Hjertet ditt er ferdig - og det blir sendt ut sammen med premiene etter at konkurransen min er ferdig - som jeg skrev - men da har du kanskje ny adresse - så jeg skal gi beskjed når tiden er inne:)

Ha en nydelig helg - og hils barna;)
MIMMIKLEM:)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei vennen!
Det så ut som du spiste godt og høres ut som du har en fabelaktig kveld! Sånne kvelder lever man lenge på :)

Jeg håper skolegutten får det gule beltet!
Kos deg på marked!
Klem

Frøken H sa...

Høres ut som du har hatt en herlig kveld! :) Så koselig det må være å møte andre som er like hekta på blogging som en selv! ;) Lykke til med skolegutten og ha en strålende helg! ♥

klem Frøken H

Duse Pasteller sa...

Hei du!
Takk for en koselig kveld i går ja!
Synes vi klarte oss fint!;)
Lykke til i morgen!! Skal se om jeg får mulighet til å komme...
Klem:)

Pink lady sa...

Takk for sist! Det var utrolig kjekt i går. Og den middagen var knallgod! Tror jeg må lage det hjemme en gang.

Mulig vi sees i morgen. Om været holder seg tar jeg meg kanskje en tur dit. Skal sjekke det ut på facebook!

Klem Pink lady

Inger Johanne sa...

Sjølv takk for igår - det var veldig triveleg! Kan med fordel gjentas:-) Lykke til med marked imorgon!

Klem

Brigg sa...

takk for i går! det var kjekt! Må gjentas snart! hehe..vittig innlegg ovenfor:-)

ha en fin kveld!

Huldra sa...

Som vanlig så blar jeg jo fra toppen og ned, og må si det var mye flott du har kjøpt på Fretex. Herlig måte å skrive det på. ;)
Godt du fikk solgt litt på marked, og kos med bloggtreff.

Pakken din er forhåpentligvis hos deg i morgen eller tirsdag tenker jeg.
Har du et tips til å regne ut porto på rett vis? Jeg bommer stadig..