Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

mandag 27. juni 2011

Hverdagsglede

På en skikkelig gråværsmandag med dårlig start kan en liten hverdagsglede snu dagen rundt, som foreksempel at sommerkjolen man har drømt om og ønsket seg i flere måneder er satt ned til lavpris på SALG! JUBI!


Denne nydelige kjolen (men med sort bakgrunn som skjørtet under) er jeg nå den lykkelige eier av. Det er ikke ofte jeg kjøper noe til meg selv, men denne unnet jeg meg altså i dag. Humøret steg mange hakk! Shopping er terapi, og denne godbiten var mye billigere enn en psykologtime.


Carla F er et nytt merke for meg, men fant ut at forhandler her til lands er "Til henne", så for andre som vil sjekke ut kolleksjonen er det bare å klikke seg inn på siden deres.


Bilder lånt fra http://www.tilhenne.no

11 kommentarer:

Bustenellik sa...

Så fin kjole :-) Og hverdagsgleder er gull! Ha en fin dag videre :-)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei søte!
Neste år må du komme å bo hos meg, så kan vi skravle natta lang og dra på glansdagen sammen :)

Såå søt den kjolen var! Det er viktig å unne seg ting vet du :)

Ønsker deg en fabelaktig start på uken!
Smil og klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Så fin!

klem til deg

Sissel sa...

Kjempefin kjole, skjønner godt at du er fornøyd! Kjekt med en slik start på uken. For bare håpe at det blir sol igjen snart, slik at du får anledning til å bruke den også!

Ha en fin kveld!

klem

Berit sa...

kjempefin kjole. Ja når man finner noe som man liker så er det jo enda bedre at det er billig. Ha en flott mandgaskveld

Elisabeth sa...

Nydelig kjole! Godt du unner deg noe!

Klem fra Elisabeth.

Lillekatt sa...

Så fin kjole!! Deilig å finne slike kupp, er det ikkke? Tusen takk for hilsenen på adopsjonsinnlegget mitt ;-) Slikt varmer veldig!

Ha en strålende uke!

MøbelPøbel sa...

Nydelig kjole!! Og ja,litt shopping gjør underverker..hihi;)

Duse Pasteller sa...

Jeg elsker salg!! ♥
Fine klær du har funnet deg!:)
Klem fra Janni i NordNorge;)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Flott kjole, matcher et glass kald hvitvin, :-)

Eva Helen sa...

Så søt kjole :-) Kjempe gøy at de hadde satt ned prisen,så du fikk kjøpt deg den !
Jeg har også en kjole jeg ønsker meg...men de reklamerer i blader...men ingen butikker har den ikke inne...snøft..typisk,hehe...spesielt når man ikke har brukt kjole på 17 år og endelig faller for en og billig er den også...men gir ikke opp..hehe.

God sommmer.
Klem Fra Eva Helen