Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 24. juni 2011

Favorittdesserten - Melkefri!


Barna mine har melkeallergi, og dette er desserten de elsker: Bland havrevaniljesaus, havrekrem og pisk sammen med frosne blåbær og bringebær. Banan kan også blandes i. Det er kjempegodt og forholdsvis sunt også.

Om du og barna dine tåler melk kan du selvsagt bruke almindelig vaniljesaus og kremfløte!

5 kommentarer:

Nostalgia sa...

Det var jo et supert alternativ for melkeallergikere ! Her i huset sørger lillesøster for at det er Smoothies hver eneste dag, men da må det vist være vaniljeyoughurt :-)

Ha en fiiin helg ! :-')

Refleksjon på livsvegen sa...

Så godt det finst alternativ!!

God helg :-)

Thora sa...

Hei :-)) Den oppskriften skal jeg prøve. Håper at du kommer på plass i den nye leiligheten og at dere trives. I morgen blir min datter 13 år så da starter det ned familie selskap i morgen og ett annet på søndag. Så dette gleder vi oss til, men jeg styrer litt med å lage kakepynt som ser ut som sommerfugler, men det skal nok gå greit til slutt :-)) . Gi beskjed når du sender pakken min, så jeg kan glede meg :-)) stor klem!

Anne Lise Johnsen sa...

Hei :) Sjekk ut denne side http://www.figursamleren.com/21618273

Dette høres ut som en deilig fruktdrikk!

Maias Fabelaktige Verden sa...

Det så helt fabelaktig ut. Hvis jeg noen gang kommer meg til bergen, kan du lage en sånn til meg da ;)

Nydelig helg til deg!

Klemklem