Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

søndag 12. juni 2011

Fin frokost!


Smurte en liten frokostskive til Gullet i dag, havrebrød med soyasmør og lammerull, noe av det beste pålegget hun får.

Så smurte jeg skiver til meg selv, vi ble litt avsporet av en Barbie som skulle ha på seg den nye kjolen sin fra gatemarkedet.


Da jeg litt senere gikk forbi matbordet til Gullet (som forøvrig er den vesle trappekrakken fra Ikea som "alle" har) så jeg at hun hadde brukt litt rester fra gårsdagen til å spice opp frokosten sin!


4 fine biter med melkefri sjokolade, pent dandert på hver sin skivebit! Ho er bare noe for seg sjøl den lille prinsessa mi.

Og jada, såklart har vi en igloo i stua, har ikke alle det?

14 kommentarer:

Tove sa...

Det er alltid rom for forbedring! *ler*

Annette Thygesen sa...

Du er så god på å ta vare på disse små gledene i hverdagen. Jeg er sikker på at Gullet synes at frokosten smakte fortreffelig!

deasogmia sa...

Sikker på at hun var kjempe fornøyd med den frokosten! Herlig!

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Så skjønn,ja tenk å hun har fundert over dette:)

To ting på en gang både frokost og lørdags godteri hihi!!

Ble så glad over å høre at dere har fått leilighet,kjempe bra!!Blir godt å komme på plass tenker jeg:)

Ja det blir jo slik en føler at en kjenner hverandre:)

Ha en fin søndag!!

Klem Linda:)

Små og store gleder sa...

Herlig! Akkurat sånn en prinsesse skal ha det. De vet og ordne seg selv disse små :).

InstatreffNorge sa...

Hihihi...jeg ler meg ihjel:):) Sikkert sett du har pynta med agurk eller paprika;) men sjokkis er jo myye bedre:) herlig vettu... de barna gir oss mange hverdagsgleder:D

Ønsker deg en finfin uke snuppa:)

Klem klem

Kikkis planet sa...

Haha - så utroligmorsomt! Syns forøvrig også det er interessant at lammerull er det beste pålegget hun får, det har vi ikke kommet på å prøve en gang her i huset. :) Fortsatt god helg!

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hun er såå god! Smelter helt jeg :) hihi!

Ønsker deg en nydelig søndag!
Klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha ha, hun vet å ordne seg. ☺ Ja, iglo har vi alle....eller vi har på hytta. Kjøpt da svigers barnebarn var rundt 2-4 år, men jammen meg er den ikke i bruk ennå selv 6 år seinere. Fortsatt god pinse!

Elin | Draumesidene sa...

:) Skjønt pålegg! :D Og veldig fint dandert! Vi har ikkje iglo, men noko liknande i to eksemplar. Det er dit lillebror kastar inn alt han egentlig skal rydde...

Nyt kvelden!
Klem E :)

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ha ha ha vilka goda smörgåsar! Undra vad det ska bli av denna försigkomna lilla dam=) Kanske en framgångsrik restaurang ägare...på Grönland...restaurang Igloo...

Ha en fin ny vecka!
Klem,
Regina

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hehe..det var virkeleg pålegg etter min smak;)
Ha ei fortsatt fin pinse:)
Klem:)

Mia, New Room Interior sa...

Nydelig!! :-) Nyt frimandagen! KLEM

Marianne With Nor sa...

Herlig :)
Håper alt står bra til. Vi koser oss, og venter på sommeren.... Lite blogging om dagen, masse anna som skjer...

Klem Marianne