Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

lørdag 25. juni 2011

Fornyelse


Vi har to Billyhyller fra Ikea til oppbevaring av DVD og bøker, men det har lenge irritert meg at det er så kjedelige knotter på disse. Så fant jeg noen søte knotter på Kremmerhuset til bare 29 kr. nå er jeg SÅ fornøyd med den lille fornyelsen, knotter kan virkelig gi et kjedelig møbel et lite løft.


Gullet prøver mine "nye" rosa støvler som jeg fikk med meg for 50 kr. på vei hjem fra Gatemarkedet på Finnemannsplass.


Litt kveldskos når ungene er vel i seng. Rundstykke med ost og skinke og en god kopp med koffeinfri Earl Gray fra Harneys & Sons. Lys fra Ikea med deilig duft av peoner. Servietter og duker fra -nille (masse fint der til 70%). Ønsker meg forresten flere av disse koppene fra Kremmerhuset men har ikke sett dem på lenge, lurer på om de ikke er å få tak i lenger? Noen som vet?

5 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så kjekt at det skal så lite til for å få ei flott endring..

Ha fin laurdag :-)

Åshild - prydeligbloggen sa...

jeg ser at du har osten nederst og skinka øverst, akkurat som mannen min! Vi har diskutert dette nøye, jeg mener at osten skal være øverst, hehe!! :) Jeg har også kjøpt de knottene, venter på noe å skru dem inn i. Fiiiine! God søndag!

Monica sa...

Kjekk og enkel fornyelse :) Er jo så mange fine knotter at man lett får byttet ut, blir nesten som et nytt skap :)
Håper dere trives godt i nyleiligheta! Gleder meg til å se flere glimt fra den :)
Klem fra Monica

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så stilig det ble med knottene. Tenk at en fornyelse bare kan trenge å koste 60,- Herlig!

Lillegullet ditt er bare herlig! Hun er til å spise opp!

Nydelig søndag til deg :)
Klem

Smykkas sa...

Knotter kan rett og slett gjøre underverker.

Skal si du har fått det spreke støvler. En skikkelig gladfarge på våte dager.

Kjenner dessverre ikke til koppene.

Klem