Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 10. juni 2011

Jobbskifte?

Det er lurt å se over leksene til ungene før de blir innlevert på skolen. Denne tegningen ble innlevert av en liten jente i første klasse.

"Når jeg blir stor, vil jeg bli som mamma!"


Etter at moren mottok lærerens reaksjon så hun seg nødt til å sende med datteren følgende melding:

Kjære lærer!
Jeg vil gjøre noe helt klart om min datters tegning. Den er IKKE av meg ved ei strippestang. Jeg jobber i jernvarehandelen og fortalte min datter om hvor mye vi tjente etter forrige snøfall. Tegningen er av meg som selger ei snøskuffe....


Innlegget er kopiert fra en vandremail som jeg fikk på jobben i dag, det er sjeldent jeg videresender sånne, men denne falt jeg virkelig for!

Ønsker alle mine lesere en helg fylt med latter og glede!

20 kommentarer:

Bustenellik sa...

Hahahaha :D

Heidi sa...

Haha :-) Den var utrolig morsom :)

Annette Thygesen sa...

Jeg ler meg skakk her jeg sitter. Huff, disse barnetegningenen kan være skumle og litt avslørende i blant. Min sønn tegnet familien sin en av de første dagene på skolen da han gikk i første klasse. Lillebroren ble tegnet som jente og mor i huset fikk rund munn og var helt blå i ansiktet. Ganske flau forklarte jeg læreren at jeg pleide å si..."hvorfor kan du ikke høre første gangen? Hvorfor må jeg rope til jeg er blå i ansiktet?" Tegningen er spart på og vi har ledd godt av den mange ganger etterpå.

Brigg sa...

hhahahah..genialt!

goood helg kjære du!

Lykkeliten sa...

Noe så herlig!
Takk for at du delte. Vi trenger et smil i hverdagen alle mann ;-)

Ønsker deg en riktig god helg!

Unknown sa...

Hahaha--- var sikker hun var på pooldance :) Takk for fine gaven je fikk av deg <3 Klem

Katrine Helen sa...

hehe..artig! Skal ikke mye til før det blir store missforståelser nei. Best å alltid sjekke leksene til de søte små;)
Ha en fin helg!:)
klem

Frihet sa...

He he he he!!!

Bekka sa...

Takk for en god latter, denne var herlig!!
God helg :)

Elin | Draumesidene sa...

:D Lovely! Takk for fine ord!
God helg, og god Pinse!

Klem E

MissMette sa...

Hehehe... så HERLIG ღ
Kjente at jeg trengte
denne nå :D
Ønsker deg en kjempe
fin pinsehelg :)
Klem fra Mette

Trollmora sa...

så fantastisk! Ler meg skakk!

Trollmora sa...

så fantastisk! Ler meg skakk!

Unknown sa...

Hehe, vittig. Min sønn hadde i 1. klasse, om hva foreldrene jobbet med. Han sa høyt og tydelig; "Pappa jobber med data, og mamma er ei heks!" Hehe, han har jo vokst opp blandt urter og krystaller. :-) Lareren flirte godt når hun fortalte oss dette...

Jatakk, du må gjerne sjekke opp de servisedelene for meg. Veldog snilt av deg! :-) Spesielt terrinen er jeg interessert i. Men jeg vil ikke betale en halv formue for de, ;-)

Elisabeth sa...

HERLIG! ;-)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha ha, ja denne har jeg sett flere ganger tidligere, men like artig hver gang. Ha en flott helg.

Misemor sa...

Så herlig! Vi trenger slike, så fortsett å videreformidle sånne ja. =)
Klem

Skolelyst sa...

Den var fin:-)
Kjekt at du deler dette.

Duse Pasteller sa...

UTROLIG bra!!
Stakkars mamman;)
Klem

Sandra sa...

He he så utrolig morsomt!! =)