Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

søndag 19. juni 2011

Sorg i hjertet


Et lite innlegg til minne om skjønneste, snilleste Mimmi. Grobu-Mimmi var en av de første jeg ble kjent med her i Bloggeverden, hun ble en god venn og en "filletante" til barna mine. Det er ikke helt gått opp for meg at hun er borte nå, jeg leste det på Kali sin blogg tidligere i dag og er fortsatt litt i sjokk.


Kjære Mimmi, jeg savner deg. Nå er du nok gjenforent med din elskede Henning som du savnet så enormt og jeg tror du har det godt nå. Gullet er så glad i den røde lille grisen som hun fikk i gave fra "Tante" Mimmi, hun har sovet med den i sengen flere ganger. Barna og jeg er takknemlig for alle gode ord fra deg, de søte gavene du sendte både til barna og til meg, og den omsorgen du alltid viste for alle rundt deg. Hvil i fred, og vit at vi alltid vil huske deg med glede og kjærlighet.

10 kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

sender masse varme tanker!
Nydelig innlegg :)

smil og klem

Kali- sa...

...nei, jeg veit ikke hva jeg skal skrive...

Takk for at du minnes mamma'n min, Mie.
Jeg veit at hun satte utrolig stor pris på deg!

Jeg sender over en stor klem til deg - og ungene!

an-magritt sa...

Varme tanker går til deg i dag, venn. ♥

Refleksjon på livsvegen sa...

Å Mie!
Slike uventa beskjedar gjer noko med ein.
Fekk ein slik beskjed i går eg også.
Ein blir utan ord.

Takk for eit nydeleg innlegg til minne om ei flott bloggvennine!!

klem

Rebekka sa...

Uff så trist.
Masse varme tanker til deg og barna dine.
Klem

Bustenellik sa...

Det var trist lesning en mandagsformiddag. Hva mer jeg skal skrive, vet jeg rett og slett ikke...

Katrine Helen sa...

Uff så trist! Varme tanker til deg og barna. Hvil i fred Mimmi <3 klem

TheaJ sa...

Jeg kom inn her for å takke deg for den nydelige kommentaren jeg fikk da jeg mistet og hadde det vondt for noen dager siden..Og så ser jeg noe så trist. Føler med deg og sender deg mange varme tanker. Vi kan bare ønske at de er på et godt sted.
Jeg har nå pleiet, hvilt og stelt med megselv og ser nå at blogglysten melder seg:) Ønsker deg en god dag og mange klemmer til deg og de små!

Hegeslilleboble sa...

Så enig med deg. Fikk meg en skikkelig støkk jeg også når jeg så at Mimmi var borte. Helt utrolig, det ville liksom ikke gå opp for meg. Mine tanker går til Kali og familien, ikke lett i en slik situasjon. Fint innlegg..

Bekka sa...

Så nydelig skrevet. Jeg ble også fryktelig lei meg da jeg leste om Mimmis bortgang, og har tenkt mye på det i ettertid. Jeg kjente henne ikke personlig, bare som blogger-Mimmi, men den siden av henne var helt fantastisk, et flott menneske som spredde mye glede rundt seg. Hun vil bli savnet! Klem