Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

torsdag 18. august 2011

40 år! SKÅL! - er AVSLUTTET


Neida, jeg er fortsatt 39...i en hel måned til ;) Men 28 september fyller jeg 40, og det blir ingen feiring, men her på bloggen blir det såklart fest = GAVEDRYSS!

Ikke bare har jeg rundet 25.000 treff på bloggen, JUBI! jeg har fått 140 følgere her, og over 50 følgere på Facebook (plass til flere begge steder!). Så det må også såklart feires.

Denne gang gir jeg bort lekre premier fra min "nærbutikk" Lobelia.


SKÅL - Aqua liten


LATTEKRUS - Castel Aqua

Bildene er høflig lånt fra søte Lobeliadamen


Så, om du har lyst på en lekker turkis skål eller et turkis lattekrus, så vet du hva du har å gjøre, kommenter, link og ha hjertelig LYKKE TIL!

Mine følgere fortjener kun det beste, så samtidig som 40års gavedrysset mitt trekkes vil en som følger meg enten her eller på Facebook bli trukket ut til å vinne en slik søt liten alveskål/lyslykt fra Wik & Walsøe. Det er den minste varianten.


Man får ett lodd for å følge bloggen, ett for å følge Mies Mirakler på Facebook, og ett for å like salgsbloggen min Mies Lopper. Denne følgertrekningen trenger man ikke å melde seg på, for jeg har jo selv oversikten over hvem som følger meg disse stedene.

74 kommentarer:

Berit sa...

For en nydelig skål, jeg blir med. Du må vel feire litt når den dagen kommer vel !!! Ha en flott dag

Berit sa...

Kommentar og link

Christine sa...

Så søt gevinst da=) Jeg blir gjerne med å feire bursdagen din. Har linket til gavedrysset i bloggen min.

Ønsker deg en nydelig dag=)
Klem fra Christine

Pink lady sa...

Oi! Blir du 40? Det hadde jeg faktisk ikke trodd. Du ser så ung ut! Jeg blir gjerne med å feirer. Kopper er det nok av her, men skåla vil jeg gjerne konkurrere om.

Har du tenkt å melde deg på bloggfrokosten på bolig og interiørmessen?

Klem Pink lady

Lykkeliten sa...

Selvfølgelig har jeg lyst på turkis skål eller krus!
Like mye har jeg lyst til å være med å feire deg og bloggen din.
Nyt dine siste dager i 30.årene nå, men du, jeg kan røpe at det er godt å vær i 40-åra også ;-)

Klem Lykkeliten

Cecilie sa...

Eg syns du burde feire dagen utanfor bloggen og, eg! Berre vent, eg veit kor du bur - det kan vere der står kake på døra 29. september! ;)

Nydelig skål og kopper, eg er med! Skal prøve å linke og, men korleis? I blogginnlegg?

Ha ein fin dag. ♥

sisselastrid sa...

Eg vil gjerne vere med på gavedrysset ditt, men må seie at eg IKKJE trudde at du snart e 40... Fant bloggen din for ei lita stund sida på T&I til hjemmet trur eg...og har lest alt som er lagt ut etter det - og ganske masse av dei "gamle" innlegga - du virka til å vere ei flott dame <3 eg har eigen blogg på www.oskarprinsen.blogspot.com (men det kjem ikkje opp på profilen min trur eg...)ein blogg om ein liten gut med store utfordringar - men også mykje livslyst ;) kan ikkje å linke, men kanskje du kan hjelpe? Klem frå Sissel

Sissel sa...

Selvfølgelig vil jeg være med på trekningen hos denne unge damen!!!

Ha en finfin dag!!

Klem

Fabelaktig (Maia) sa...

Ohlalala! Fyller du 40(!) i mitt hode er du like gammel som meg.. hihi!

Jeg er med vet du :)

Her i Oslo i dag er det sol og sommer, deilig med litt sensommer. Jeg håper formen er stigende, for jeg har vært litt pjusk. Krysser fingrene for at ett glass rosévin gjør susen.

Klem

Tove sa...

40? Er du sikker på du ikke har talt feil? Er jo ikke SÅ lenge siden du fylte 30..... Send gjerne bursdagsgaveønskeliste - hvis ikke ser jeg meg nødt til å gi deg noe du virkelig ikke trenger. F.eks en skikkelig glorete tyrkiasouvenir! Eller kanskje en tyrker? *fnis*

Refleksjon på livsvegen sa...

Så spennande!
Nyt siste dagane mellom 30-40!
Er med :-)

Trollmora sa...

jeg syns jo du virker ung og sprek og så viser det seg at jeg er yngre :)jeg blir jo ikke 40 før i februar og det er jo fantastisk lenge til :)
jeg er med! Må linke senere. Er fra mob nå :) klem

irina sa...

Heisann :) Kom innom for å takke for hyggelig kommentar å så ser jeg den fine skåla. 40 ...oiii da blir du snart det nye tredve vistnok hi hi...de sier så ikke sant. jeg gleder meg til jeg blir det ;) ha en fin helg. Stooooor varm klem

Jenny sa...

Hej Mie!
Åh vad fina saker du lottar ut, älkar turkost!Jag är gärna med o länkar med bild från mig!

Ha en trevlig helg!

klem Jenny

A House With A View sa...

Oj då, snart 40 hääärliga år :)))) Och vilken jättefin utlotting!! Jag vill gärna vara med i den! Länkar från mig och hoppas på tur!

Stooooor kraaaaam aka

Unknown sa...

Hej Mie! Jag vill gääärna vara med och fira och skulle bli superglad om jag vann skålen!

Har länkat så klart och nu håller jag tummarna!
Ha en fortsatt skön sommar!
Kram Maria

Lauras gård sa...

Grattis i förskott! Underbart fina saker du lottar ut! Jag är gärna med och tävlar och länkar från min blogg. Kram Stina

Li/Småtingene sa...

Klart jeg vil være med på bloggfeiring av 40-årsdagen!
Premiene var skjønne! Så fin farge.

Jeg linker selvsagt på bloggen :)

*Krysser fingrene*

Kikkis planet sa...

Ååå gratulerer på forskudd! Og nydelige premier - jeg vil gjerne vinne! Nydelig farge på skålen! Linker fra min blogg!

Anette - Opalveien - sa...

Ja, ja, ja! Vil være med. linker fra bloggen min

Hegeslilleboble sa...

For en flott feiring!!! Jeg vil gjerne være med. Linker også, er følger fra før :). Ha en fin dag videre :).

Anonym sa...

Hei.
Kjempefine krus og skål. Elsker fargen:)

Marie Elise (har ikke blogg)
hvitlykke@gmail.com

Bustenellik sa...

Gratulerer på forskudd ;-) Jeg kommenterer og linker :-)

Min Svägerska och Jag sa...

Jag hittade till dig via A house with a View. Vilken fin skål jag är gärna med på utlottningen och länkar från oss.

Men nu ska jag titta runt hos dig, spännande.
Kram Linda

Misemor sa...

Flott, dette blir jeg med på. Så herlige gaver du gir da. Og hjertelig tillykke med dagen som kommer, håper du nyter 30tallet enn så lenge. =)

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/august/28-september-vinn-keramik.html

Spacegirl_@spray.se

bl0ndi3_16@hotmail.com sa...

Heihei :) jeg ønsker å være med. teller det å linke på facebook?

Høytrykk sa...

Så fine premier! Jeg er med med to lodd. :)

by BeaTell sa...

Hei!
Er med jeg også!
Kommentar og link :)

Klem

Bekka sa...

Jeg blir gjerne med - flotte premier :)
Nyt siste rest av 30-årene ;)
Klem

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hepp, hepp..jeg er med!!
Kjempefine premier ;o)

Klem Anna

Mandelhjärta sa...

Hei!
Jeg blir gjerne med å feirer deg! Så koselig! :)
Lekre premier - men jeg falt ekstra for skålen. ;) (Linket med bilde + kommentar)
Ha en herlig september! :)

Huldra sa...

Ohh.. Nydelige! -Og jeg trenger vel ikke si det er en av favorittfargene mine.. ;)
Så klart jeg vil være med!

Håper ikke du er like "skræmt" over runde tall som jeg er. Følger deg tett i hel med novembermåned. Vi blir da ikke bare eldre, men fulle av bevissthet og med tykkere bein i nesa. *gliser*

Goood fredag! =D

an-magritt sa...

Jeg vil gjerne være med, vennen!!

Fra huset i svingen sa...

Jeg vil gjerne være med å feire deg :-D
Legger selvsagt ut en liten link på bloggen min også ;-)

Klem Karianne

MissMette sa...

Hei Mie :)
Jeg vil gjerne være med
å feire deg ღ flotte
gaver du også skal gi
bort... Legger ut en
link på bloggen min :)
Ønsker deg en flott
september måned ღ Klem
fra Mette

mormor sa...

flott give-away;) gratulerer med dagen som snart kommer!

Retrobaby sa...

Gratulerer - snart!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åh vilken härlig utlottning:) Vill gäärna vara med i den! Länkar på min blogg och håller tummarna att turen faller på mig..;)

Önskar dig en fin dag
Kraam Susanne

Anonym sa...

39 har lagt inn kommentar,- og her kommer den 40ende. Gratulerer med dagen når den tid kommer og velkommen etter. Det er en fin tid....
Ha en super dag, spennende og fin blogg du har.
Mvh
Jorid, 99711558

Pia sa...

Tenk, snart blir du en gammel dame...;) Jeg blir gjerne med på trekning:)

Anonym sa...

Velkommen etter, det blir bare bedre for hvert år!
sigfridpettersen63@hotmail.com

Linda sa...

Väldigt fina saker, jag älskar turkost! Jag är också med... Kram Linda

Hasigamas mamma sa...

Gratulerer på forskudd! Vil gjerne være med på feiring :) Kjempefine premier!

Lise

Solveig sa...

Hurra for deg ... gratla med alle feiringene ...skulle gjerne hatt lattekoppen på pulten min... den var utrolig fin

Elisabeth, innerst i veien sa...

Lykke til i innspurten av tredveåra.
Jeg blir gjerne med på feiringa di, har linka også.

Hjemme hos meg sa...

Heihei!
Jeg blir gjerne med :) Linker gjør jeg også!

Klem Anette

Vivian sa...

Flott premie! Jeg vil gjerne være med i trekning.
Klem Vivian

HildeR sa...

Det var da fryktelig masse runde tall ;0)
(¯`v´¯)
`·.¸.·´
.·´¸.·¨) ¸.·¨)
(¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥ GRATULERER så masse!
Klart jeg vil være med, krysser lår, knær og tær.
mari_gull(at)yahoo.no

hobbyvimsa sa...

Jeg blir selvfølgelig med å feirer deg:)Har 5 år igjen til det blir 40 års dag her i huset:)Så da feirer vi deg isteden:)

Full pott på meg:)

Klem Linda:)

Marianne With Nor sa...

Åååå for en fantastisk flott skål og nydelige kopper - og alveserien samler jeg på:-) Klart jeg er med på å feire deg!!!!!

Gratulerer med så mange treff og følgere også.

3 lodd på meg, så krysser jeg fingrene!

Klem Marianne

Geroannie sa...

3 lodd :)
Hilsen ei som ble 40år den 10.september ;)
sorgenfri2(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

Åh, jeg vil være med!

ekstraposteh@yahoo.no

Pia sa...

Mye fint å feire. Kjente jeg boblet over litt av positivitet nå. <3 Ønsker deg en fortsatt fin september! :)

Anonym sa...

♥♥♥ Heisann ♥♥♥

Først og fremst; tusen takk for en koselig blogg!
► jeg liker alle 3 sidene=)
► er også følger
► 273 stk tipset og link delt på facebook

Det skulle bli 3 lodd på meg! Jeeei =)

Ha en fin kveld!

Hilsen Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

Dora C. sa...

Tar full pott! Altså 3 lodd ;)) Krysser fingrene mine ! Ha en fin dag videre ♥

Med vennlig hilsen
Dora Chen

dcexplorer19@gmail.com

Marielle Pram sa...

Å, så mange fine gaver, Mie!Jeg vil være med:) Klemmer. PS: Også give away på min blogg nå i septemner.

Anonym sa...

Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) liker på facebook :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

Laura sa...

Hei og hopp :)
jeg er med på din fine giveaway. Link og kommentar :)
Den var bare så nydelig den alveskålen, krysser fingre og tær for at jeg vinner den :)
Du er hjertelig velkommen til min lille giveaway ;)
Ha en fortsatt nydelig dag!

Anonym sa...

Prøver gjerne lykken i din give away:)

Stikk gjeren bortom min give away også

Fru M sa...

Hei
Kommentar og linket til konkurransen på bloggen min. Fin fin skål..
Mvh Å

Lill sa...

Hipp hurra for deg da:)
Jeg vil selvfølgelig være med å vinne dette flotte som du gir bort:)
Ha en flott dag,og forsatt fin uke,
JEg er hjemme me 2 store barn som ikke er i form..

Har linket:)

Klem fra Lill

Unknown sa...

Grattis i förskott! Jag vill gärna vara med i utlottning! Så fina saker!
Kram
Nelya

Hildes Scrappeunivers sa...

Så nydelige premier - me like ♥♥ Prøver gjerne lykken og har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/09/giveaway-hos-mies-mirakler.html

Følger også den herlige bloggen din!

Klem

PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil :)

Anonym sa...

Gratulerer med de 40!

1 lodd

marius Grøtan
grotan@hotmail.com

Merete K. sa...

Heisann :-)

❀✿♥●• Tusen takk for titten i den fine bloggen.
Gratulerer masse med de 40 :-)
Vil gjerne få være med i trekningen og takker ja til 3 stk lodd. Ha en riktig fin uke!!❀✿♥●•

Mvh Merete
m-korsg@online.no

Anonym sa...

Hei! To lodd på meg :)



Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

Katrine sa...

Hei!
Har bursdag dagen etter deg, da ville det blitt hyggelig å vinne noe rett før bursdagen min!

Tar 1 lodd jeg!

Kontakt meg på - Katrine_Botn@Hotmail.com

Mvh Katrine

thora sa...

Gratulerer med 40 års dagen, 1971 var en flott årgang :-)) Gratulerer også med mange treff på bloggen. Pakke til deg blir sendt nesre uke :-)) jeg tar full pott ang lodd, jeg følger deg både her og der, legger igjen komentar etc. Men jeg har ikke linket på blogg. Så du får regne ut hvor mange lodd det blir. Ha en super flott dag. Stor klem.

Eva Helen sa...

Spretter innom igjen,hihi...
Gratulerer sååååååååååååå Mye med din 40 årsdag!
Sender en stooooor Skål og feirer med deg og blir med på blog candyen din,selv om jeg er sent ute.Har linket og skrevet i bloggen min!

Bursdagsklem Fra Eva Helen

Tonje sa...

Supersøte premier :D
Jeg tar 2 lodd :)

Unknown sa...

Hurra for deg!!! Jeg vil veldig gjerne være med!

Anonym sa...

JIPPI!! Hurra for deg!!Stoor klem fra meg......

Katrine Helle sa...

Jeg tar 3 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com