Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

onsdag 24. august 2011

Bambi nr.2

...å finne verdens søteste Bambikopp til en slikk og ingenting på Fretex var ganske stas.

Men enda kjekkere er det når man snubler tilfeldig over et matchende lite fat!


Dette nydelige fatet fant jeg hos Brukt og antikkEpla. Nå har jeg noe bestemt å jakte på til høstens loppemarkeder også, det hadde jo vært fint med en dyp skål i samme serie...


Gullet på 2 år ble sååå glad når den fine Bambitallerkenen kom i posten. "Den til mei? Den SJEMPEFIN, samme til koppen min!" Det var bare såvidt jeg fikk lov til å hive den i oppvaskmaskinen en runde ;).


Gleder meg til å se andre sine loppefunn fremover også, det er noen av de kjekkeste blogginnleggene jeg vet om.

17 kommentarer:

Unknown sa...

Å heldige du, de er kjemesøte!

Unknown sa...

Så gøyt da, håper du finner en skål:) Skal holde øynene åpen for deg når jg er på loppis:))

Takk for mld igår og håper omgangsyken er over hos dere.

Klem

Misemor sa...

Så nydelig! Litjtuppa spiser mat fra mormors tallerken også, Rødhette og Ulven er motivet. Det var jeg så glad i da jeg var lita. =)
Lykke til med dyptallerken-leting.
Klem fra meg! =)

Hegeslilleboble sa...

Ååå, de var nydelige :)

Fabelaktig (Maia) sa...

Det her var virkelig meant to be! Nydelig!

Tusen takk for vakker link :)

Ha en finfin kveld, søte!
Klemklem

Marit sa...

Heldig heldig heldig. Virkelig heldig :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så søtt!

Sissel sa...

Så gøy da!! Loppejakt er kjempegøy og i hvert fall når man finner noe man leter etter.

Og ja, innlegg om loppeskatter er topp, da får man kanskje noen tips og ideer om hva man kan se etter..

PS! Jeg skal øynene åpne etter Bambi når sesongen setter inn, så skal jeg gi deg en lyd hvis jeg finner noe..

Ha en fin kveld!

Klem

an-magritt sa...

Åååh så nyydelig! Så gøy å finne disse tingene da. Håper du finner en skål også. Skal være med og holde øynene oppe for en slik skål til deg. :)

Ha en fin kveld, du vakre kvinne! ♥

Spire sa...

Så fiiine de var! Et virkelig funn! Lykke til i jakten videre. (Den litt mer koselige varianten av rådyrjakt...) ;)
LenaE

deconordic sa...

Veldig søte, og for en flaks!!

månestråle sa...

åååå så skjønn :) heldige du !! Jeg var så heldig å nesten springe på en ekte bambi på siste sopp tur jeg hadde :) 2 meter unna før vi oppdaga hverandre - men da stakk den av gitt, heldigvis, ellers hadde jeg fått hetta :)

Anita

MøbelPøbel sa...

Nyyydelig! Kan GODT skjønne hun ble glad:)
Men du, for all del..IKKE oppvaskmaskin! Da forsvinner gullkanten ganske raskt:/
Klem

Elisabeth sa...

Nydelig kopp og fat!

Klem.

Lidyll sa...

Du, disse er jo bare heeeeelt fantastiske! For noen nydelige funn!*smile*

...kjenner nesten jeg blir litt misunnelig altså..*hihi*

Ønsker deg en fortsatt flott kveld!
Klem klem

Hildemor sa...

Hei; takk for hyggelig kommentar hos meg:).
Herlig bambiservice, håper du finner mer på loppis:).
Enig med deg, loppeinnlegg er kjempekjekke:).
Klem Hilde

InstatreffNorge sa...

Det settet var utrolig søtt altså:):)
Heldige deg:) Frokosten smaker nok godt på den asjetten der;)
Vært skikkelig dårlig på kommentarer i det siste, tida har bare flydd med sommerferie og barnehagestart...og...og...

Håper alt er bra med deg:):)

Klem Lise