Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

tirsdag 9. august 2011

Lansering av Ikea katalogen

I kveld har jeg og en haug med andre flotte damer hatt gleden av å være med på prelansering av den nyeste Ikea katalogen, hjemme hos Pink Lady and the polkadots


Vi koste oss med bla. te og bløtekake, og fikk besøk av selveste varehussjefen for Ikea Åsane, det var kjempekjekt! Jammen ikke hver dag man får sjansen til å stille spørsmål og komme med ønsker/forbedringsforslag direkte til sjefen for Ikea :D


Katalogen har som hovedtema å skape plass, og det passer meg aldeles utmerket i disse dager hvor jeg ivrig pusler på for å få ting på stell i nyinflyttede leligheten.


Jeg liker årets katalog adskillig bedre enn fjorårets, denne nye viser mye som jeg liker og jeg ser frem til å se tingene på Ikea neste gang jeg drar dit. -forhåpentlig ikke så lenge til!

Og gleder meg virkelig til nye Ikea Åsane åpner i mai/juni 2012! Juhu!!!

3 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Så gøy å få en sniktitt:)

Gleder meg til neste ikea tur:)

Nyt dagen:)

Klem linda:)

Inger Johanne sa...

Hei! Så koseleg det såg ut! Forstår at eg gjekk glipp av noko. Gler meg til neste bloggtreff, denne gongen gjekk det ikkje...

Klem til deg!

Lillekatt sa...

Så morsomt!!!