Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

mandag 22. august 2011

Pusterom



Tre deilige dager en helg i august 2011 ble ferien vår denne sommeren. Mange fine stunder og et veldig etterlengtet pusterom i den travle hverdagen. Neste sommer håper vi på en skikkelig LANG ferie. Inntil da kan vi kose oss med minnene fra denne fine helgen.


















14 kommentarer:

Prinsessemamma sa...

Så deilig med pusterom!
Så ut som at dere koste dere masse!
Kjempefine bilder:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ah, sånne undervannsbilder er alltid morsomme. ☺

Rebekka sa...

Det er utrolig hvor masse gode minner og ny energi som kan komme ut av bare noen dager :o)
Ønsker deg en flott tirsdag
Klem

Katrine Helen sa...

Ser ut som dere har hatt noen herlige dager:)
klem

Små og store gleder sa...

Det var så kjekt å treffe dere og vi håper vi treffes neste gang derre er på sørlandsbesøk igjen. God bedring til go´gutten din. (Hvordan lager du hjertetegn...??)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Letteste måten å lage hjerter er bare merke hjertet, høyreklikke og kopiere, så lime inn der du vil ha det ;) ♥ ♥ ♥

Lill sa...

Heihei..Takk for koselig kommetar på bloggen min..
Vi likte veldig godt det vi har gjort i stuen og er veldig stolte..

Klem fra Lill

Sukkertøy for øyet sa...

Åååå...for nå fikk jeg ikke lyst på sukkerspinn..Det er godt det*ler*

..TUSEN takk for utrolig inspirerende og engasjerende hilsen inne hos meg :)

SNILLE DU :)

Refleksjon på livsvegen sa...

♥ Så herleg med slike dagar ♥

ps: ang ♥ så kan eg lage det ved å trykke på tasten Alt og samtidig på tretalet på tastaturet (har tastatur med tal på høgre side)

Drømmen om en eplehage sa...

Hei, hei!

Ser inne hos Sigrid at du ikke fikk til å lage ♥ uten å kopiere/lime.

Har du laptopp?
Da har du kanskje tallrekke over bokstavene, men også talltastatur i kombinasjon med bokstavene på høyre side i feltet?

Stemmer dette så får du hjerte ved å bruke denne kombinasjonen Fn+Alt og 3. Da får du hjerter på hjerter i flokk og følge :) ♥♥♥♥♥♥

Mitt 3-tall er på L-tasten.

Kanskje jeg var til hjelp, hvis ikke så gjorde jeg hvertfall et forsøk.

Sol i hjertet ♥

Mie fra Mies Mirakler sa...

Som du ser i innlegget mitt her så har ikke jeg noen problemer med å lage hjerter ;) det var en annen som lurte på det, jeg foreslo enkel metode med kopier/lim inn, og Sigrid foreslo sin egen metode, jeg testet den, men på min pc går det ikke an å gjøre det på den måten. Jeg kan også lage hjerter ved å skrive html-koden for det, men foretrekker kopier/lim inn for det går kjappest for meg :) Kanskje noen andre kan benytte seg av tipset ditt ;) *♥*

hobbyvimsa sa...

Så ut som en perfekt helg,godt vi kan spare på de gode minnene gjennom linsen vår:)

Nyt morgen dagen:)

Klem Linda:)

Unknown sa...

Så koselige bilder!
Ser ut for at dere har hatt noen fine dager ♥

Klem line

Skjerstad sa...

Så trivelig det ser ut med en sånn helg :) Hi hi , jeg måtte fnise av undervannsbildet ;) Artig bilde !

Klem fra Janne