Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 5. august 2011

Gaver som gleder ♥

Når man har måttet investere i ny postkasse pga flytting så er det jo kjekt at det kommer litt post i den også, og det har virkelig strømmet på med fine små gaver i det siste!


Fra Hilde med bloggen Små og store gleder kom en kjempesøt solkremveske (eller liten toalettveske nå som det ikke har vært så stort behov for solkrem i sommer!) som hun har sydd selv, ta en titt innom bloggen hennes og se alt det fine hun lager.


Inne i pakken lå det også såpebobler og slikkepinner til ungene, kan tenke meg de blir veldig fornøyde med det når de kommer hjem fra ferien sin. Hjertelig takk Hilde ♥


Neste pakke var full av godbiter, kjempefine hjemmelagede ting fra en PIF jeg er med i fra Miriams Hobbykrok. Kjempesøt rosa lue, to hårspenner og hele 3 par øredobber, tusen hjertelig takk Miriam ♥ Jeg kommer til å gi videre noen av øredobbene i en liten giveaway snart, bare å følge med ;)


Fra Huldra med bloggen Huldras liv og leven fikk jeg premie fra giveaway, en kjempeskjønn engleramme og et velkommen skilt, samt en fin rosa sløyfe refleks. Hjertelig takk til Hulda ♥


Og sist, men slettes ikke minst! Den nyyydelige Pippikoppen jeg vant i giveaway hos Manuela med bloggen Mrs.Hardy Motivet er Pippi med kappsekken full av penger, la oss håpe det betyr at jeg også blir rik snart, hihi! Hjertelig takk Manuela! Hun har forresten også en ny blogg på gang, Lidenskapelse, sjekk den ut for fine DIYs.

14 kommentarer:

Trollmora sa...

Så mye f int! :)Heldiggrisen :)

Brigg sa...

åj så mange flotte gaver da! gleder meg til tirsdag jeg og:-)

Eple sa...

Fiin post- klart sånt gleder. Godt at ny postkasse blir hyppig brukt til slikt:)

Pink lady sa...

Hei!

Skal si du er inni en god stim! ;)

God helg til deg!

Klem Pink lady

Frk.Fjong sa...

Skal si du har hatt vinnerlykken med deg ;)

Tusen takk for bursdagshilsen! Ripssaft er virkelig noe for seg selv, godt å kunne ta vare på sommeren når høsten og vinteren plutselig står på døren...
Sant "fuglebrettet" er fint? Elsker det :)

Misemor sa...

For ei vinnerlykke da mann!!! =)
Det er morsomt å åpne postkassen, så ligger det så mye flott der ja.
God helg, klem =)

Elisabeth sa...

Hei hei!

Lenge siden sist! :-) Slik blir det med ferie! Har lest innleggene dine nå, ser du har hatt det travelt! Håper du får slappet av litt innimellom også. Deilig når flytting og vasking er overstått, men det tar vel også litt tid på å bo seg inn i ny leilighet!

Lykke til! ....og så mange flotte gaver du har fått da! Gratulerer!

Klem fra Elisabeth.

Unknown sa...

Åj, så mye flott du har fått;))
Er så artig med pakker i posten ♥

Ha en fin lørdag!

Klem Line

Duse Pasteller sa...

Så koselig da du!
Alltid stas med gaver:)
Gleder meg til tirsdag!:D;)
klem♥

Fabelaktig (Maia) sa...

Så koselig med pakker i posten, du fortjener det virkelig!

Jeg håper alt er bra med deg og at du ikke sliter deg helt ut med flyttingen.

Ønsker deg en nydelig lørdag! Vi skal ut og nyte en bedre middag og nyte det fine sommerværet i Arendal.

Maiaklem

Bekka sa...

Så moro med vinnerlykke - og så mye flott du har fått :) Mye gøyere med sånne koselige overraskelser i postkassa enn regninger og reklame ja!
Håper du nyter sommeren :) Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

OJ! Her var jenta si med vinnerlykke! Så mykje flott du har fått!! Herleg med noko anna enn rekningar i posten!;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Smykkas sa...

Det må virkelig være en fryd å gå i postkassen. Fantastisk mye fint du har fått.

Klem

Miriam sa...

Oi, en sånn postkasse tror jeg at jeg også må få meg ;)