Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 19. august 2011

Ugledikt

En søt liten ugle
fra Stines hjem.
alene og lei seg
trengte en venn.


I posten fra Karius
kom maken på plass.
de klemte og koste
gav full gass...



Nå bor tre små ugler
på hylla hos Mie...


...nei vent, dagen etter
så var de blitt fire!


Innlegget er inspirert av Vestablikk sitt fine innlegg om hennes vakre ugler.

15 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ååhh så fina ugglor! Nu är du en samlare av ugglor, du har fler än tre=) Jag har två ugglor, en av dem heter Svante, kanske han får äran att vara med i något inlägg.

Önskar dig en skön fredagskväll!
Klem,
Regina

A House With A View sa...

Jättefina ugglor!! Och vilken fin blogg! Hittade hit idag och kommer gärna tillbaka!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

sisselastrid sa...

Så søte - kjente barndomsminne som kom tilbake....For ei sånn lita ugle med knallblå auge hadde eg i settekassa på rommet mitt ;) Trur den bur i ei pappkasse på loftet ;) Kanskje den skal få komme fram igjen når eg ein vakker dag skal rydde der, nesten gløymt kor søt den var ;) Klem

Mira sa...

Så koselig da blei det ein heil familie!
Hadde sånn brun ugle på "rommet mitt" eg også! Hmmm lurer på hvor den blei av? Mulig den er i ei kasse på loftet.

Den blei kjøpt med tannpirkere i ein gang mimmre!

ønsker deg ei fin helg! Klem,

Refleksjon på livsvegen sa...

Så søte!

Inger Johanne sa...

Hehe, så herleg! Fine ugler du òg har! Og klokkeugla mi er fin ja, den fekk eg av sjømannspappaen min, etter ein utenlandstur då eg var liten. Har faktisk sett ein lik ein på Etsy ein gong, men trur det er sjelden kost..

Takk for fin helsing - det gjer godt med litt virtuelle klemmar - ekstra stor betydning nå for tida!

Klem og klem

Britt sa...

Tihi, minner meg om at jeg har noen ugler liggende hjemme på loftet, må kanskje finne dem frem til barnerommet :)

God helg, så at puffen er sendt videre fra Oslo.

Klem fra Britt

Sissel sa...

Supersøte ugler, som nå har fått et godt hjem.

Selv har jeg ikke kastet meg på denne ukedilla, selv om jeg har laget noen uglebilder (som du så fint kommenterte for lenge siden) og kjøpt en uglebamse hos Barbro...

Ha en fin helg!!

Klem

mammaKine sa...

Så morsomt og så fine ugler :-) God helg. Klem fra Kine.

Fabelaktig (Maia) sa...

hihi! Jeg smiler av innlegget ditt :) Herlig!

Ønsker deg en fin fredagskveld og vidunderlig helg. Her skal det soves og slappes av. Nala snorker allerede... hihi!

Klem fra meg ♥

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Hehe, så herlig!!!!!

Duse Pasteller sa...

Så flott! Du går med en liten dikter i magen...;)

Og du, har jo helt glemt å svare på det spem ang den lille skoen i et av innleggene mine!!
Det er altså en telyseholder;)

Klem og god helg til deg♥

Duse Pasteller sa...

Og så butikken ja, Et Rom - den ligger i Folldalslia. Rett ved Kiwien. (oppenfor Rå skole)
Verd et besøk!!:)

irina sa...

ha ha det var et kreativt innlegg !! Dikt og ugler...KULT. Håper du får en fin helg. Klem

Unknown sa...

Hoho så morsomt og koseli :)
Er du snart 40?
Du verden!
Skål :P