Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 26. august 2011

Brosjebukett

Neida, ingen planer om giftemål, jeg er fortsatt veldig singel! Men man kan alltids drømme, både om prinsen og drømmebryllupet.


Ble helt fascinert når jeg kom over disse bildene av en utrolig vakker og original brudebukett laget av Camilla. Hun satte sammen vintage (og nyere) brosjer til to nydelige buketter. Slik kan man få en helt unik bukett som vil være like vakker i årevis, og som kan være en dekorasjon i hjemmet mye lenger enn en tradisjonell brudebukett.



Camilla lagde en brudepikebukett til datteren sin, og en til seg selv.


Flickersiden til Camilla: http://www.flickr.com/photos/fiftyeggs/sets/72157625471308318/


Og så dagens lille pussige "mirakel", se hva Camilla har! Akkurat likt Bambifat som jeg fant på Epla. Det er fra hun var liten. Utrolig morsomt, siden jeg ikke har sett fatet noe annet sted. :D -det gir håp om at det er flere deler "der ute", glad for alle som vil holde utkikk for meg fremover ;) Takk snille bloggevenner ♥


Om du vil se bilder av andre fantasifulle og vakre brosjebuketter, kan du sjekke ut denne siden: http://www.bluepetyl.com/products/bouquets


Bildene nederst er fra siden www.bluepetyl.com

6 kommentarer:

Bustenellik sa...

I alle dager! Dette var en ny og kreativ vri :-)

Fabelaktig (Maia) sa...

ohlalala! Det var lekker smekkert! Likte det kjempegodt!

Fabelaktig fredagskveld til deg og dine.Her skal det bli godt med tid til mann og hjem, jeg har vært på grensen til workoholic denne uken.

Smil og klem
Maia

Smykkas sa...

Du all verden så kreativt. De var utrolig vakre.

Jeg skulle sett etter hva du har gjort siden siste jeg blogget, men det får jeg ta etter hvert.

Klem

Unknown sa...

Hei :)
Og tusen takk for herlige ord på mitt avskjeds-innlegg! Det rører lagt inn i hjerteroten... ♥

Det ble bråslutt for meg, jeg mistet bare litt gnisten... men etter alle de herlige kommentarene jeg har fått, så skal man ikke se bort i fra at jeg kommer tilbake etterhvert...:))
Og jeg kommer helt klart til og lese deres blogger, blir bare ikke såååå mye kommentarer som tidligere;)

For en herlig bukett!! Det var jammen meg ikke dumt gitt;)
Og herlige, herlige Bambi!!

Ha en fin helg!

Klem Line

Brigg sa...

så lurt!! geinal ide! ble kjempefint:-)

Sandra sa...

Så stilig! dette her kunne vært en god ide til å oppbevare brosjene man har, samle de som en bukett på badet. Så bare å stikke de på plass igjen etter man har brukt dem=) Jeg har fått en del brosjer etter jeg begynte med Tupperware, så nå skal jeg lage noe for at de skal få seg en fin plass. Takk for ideen=) Hvilket ship tilhørte du når du drev med Tupperware?