Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

onsdag 23. februar 2011

14 dager til gavedryss...



Det er vel på tide å avsløre hva den mystiske collagen med glimtene av gavedrysspremier inneholdt? Får håpe noen av disse tingene frister...det er enda to uker til trekning, så har du ikke meldt deg på enda, klikk deg frem til gavedrysset via linken øverst til høyre på bloggen.












Snille Grobu-Mimmi har gitt en nydelig heklekurv til dette gavedrysset, maken kan du finne i mange fine farger på Grobutikken, salgsbloggen til Mimmi og Kali. Ta en titt innom, mye fint å finne der av både brukt og hjemmelaget.

6 kommentarer:

Mimmi sa...

Hei:)

Den ugla øverst var bare såååå fin. Jeg hadde en nesten lik på rommet mitt da jeg var liten - men den knuste...skulle ønske den var til salgs...snufs..

Så mye fint du alltid har å gi bort - er du med på min også?

MIMMIKLEM til 3 :-)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Åh såå mye fint du skal gi bort...Jeg er sånn bling bling dame jeg da. hint hint *kremt* hahahaha! Bare tuller!

Gratulerer så masse med award under her, såå koselig å lese mer om deg da :-)

Klem

Katrine Helen sa...

Kjempe mange fine gaver :) Kjempe spent på hvem som blir de heldige vinnerene :)

Mira sa...

Kjempesøt hest, Tusen takk Mie!

Så snill du er som vil gi vekk så mange søte ting igjen.

Har laget et innlegg nå som kanskje lokker enda flere med på denne give awayen.

Ha ein fin torsdag, og God helg! Klem,

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Oj, så mykje fint! Trur eg må melde meg på ja;)
Det hekla teppet i sofaen har eg arva etter oldemora mi. Hadde eg kunna å hekle slikt hadde eg vore superglad, men den gang ei;)
Ha ein super dag!
Klem:)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei snupp!
Jeg tror ikke jeg har fått mail med adressen din. Send din til meg på maiaslilleverden@gmail.com så får du giwe awayen din i posten snart :-)

Klem